Saara Aalto show OFFICIAL
Tänne keskustelu klo 19.00 alkavasta Saara Aallon showsta, jossa valitaan Suomen edustuskappale Euroviisuihin! :)
Kommentit (1042)
Mukana ollaan. Toivottavasti Monsters esitys on hyvä! :-)
Tätä dokkaria katsoessa pitää kyllä sanoa, että tuo Meri on käsittämättömän rasittava tyyppi, saa Saaran näyttämään jopa hyvältä, vaikka en tästä ole koskaan pitänyt. Ja sanoiko se, että Saara ei olisi tuossa tilanteessa ilman häntä?
Tanhupallo on kiinnostavampi.
Ja Voice of Finland on menossa.
Sehän on jo ratkennut. Saara aalto esittää monsterinsa sateenkaaritrikoot päällä toukokuussa euroviisukoissa.
eipäkiinnosta kirjoitti:
Sehän on jo ratkennut. Saara aalto esittää monsterinsa sateenkaaritrikoot päällä toukokuussa euroviisukoissa.
Voit toki itse määrätä mitä haluat katsoa. Miksi tulet tähän ketjuun jos ei kiinnosta.
eipäkiinnosta kirjoitti:
Siis näinhän se menee. Kalastellaa sateenkaaritrikoilla lisä pisteet.
Miksi Saara valittaa koko ajan? Kunnon ammattilainen löisi läpi taidoillaan ja karismallaan eikä jatkuvasti marisisi siitä, miten ei ole saanut arvostusta eikä ole kokenut hyväksyntää omana itsenään. Get over it ja laula!
Mikä tuo juontaja oli? Luki paperista ja sammalsi...
Onpas karsee esitys Kristalla. En saa sanoista selvää.
Eikö tota Kristaa olisi voinnu jättää vuoteen 2017?
Nostetaan mekko kattoon.
Sheikkaa sun hipsi.
Waat.
Mikä ihme tää Kristan biisi on O.o
Voi ei. Kommentoiko nuo tubettajat koko illan ajan? Meni mutelle ja jäi mutelle kun Krista "ou mai gaad!" Siegfrids tuli keikkumaan lavalle.
Ohmygod mikä sketsihahmoesitys tää Kristan laulu on?
Krista on raikas kuin kesätuuli. :)
Valitaan tää biisi suoraan viisuihin. Sopis Suomen aikasempiin vuosiin.
Kuka tää siis on?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuo juontaja oli? Luki paperista ja sammalsi...
Katoin kans et mitä v*ttua?!
Ja kuka oli hänet meikannut? Maskikin ihan kamala!
nyt mä vasta hokasin vaikka oon tienny et se maailmalla on mut se onkin aika iso stara