Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvää iltaa! Mikä fiilis?

Vierailija
03.03.2018 |

Onko päivä kohdellut kaltoin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha päivä kaikenkaikkiaan. Mutta illalla pitäisi sentään olla seksiä.

Vierailija
2/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä fiilis! 

raskas työputki takana ja masensi,  mutta ystävä pyysi ulos viihtymään ja nyt tälläydytään! Ihanaa, tämä odotus on parasta kun on lähdössä ystävien kanssa ulos

Ihanaa iltaa kaikille! Nauttikaa elämästä se on ainutkertaista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika turha päivä kaikenkaikkiaan. Mutta illalla pitäisi sentään olla seksiä.

No onpahan jotain mitä odottaa, ehkä ilta kohtelee lempeämmin.

Vierailija
4/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä fiilis! 

raskas työputki takana ja masensi,  mutta ystävä pyysi ulos viihtymään ja nyt tälläydytään! Ihanaa, tämä odotus on parasta kun on lähdössä ystävien kanssa ulos

Ihanaa! Pitäkää hauskaa ja mieli korkealla.

Vierailija
5/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa ja v-tuttaa! Äiti kaatoi saavillisen mätiä lampaansuolia niskaani avautumalla siitä kuinka siskoni oli ollut viikon lapsineen täyshoidossa ja tämä (siskoni) oli vaan maannut viinipönikän kanssa sohvalla ja valittanut väsymystään. Maanantaina oli mennyt ja tänään aamulla lähtenyt, eikä kiitoksen sanaa ollut lähtiessään sanonut...

Vierailija
6/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä fiilis! 

Mukavaa iltaa :-)

Vierailija
7/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

FLASH GORDON!

Vierailija
8/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odottelen UMKta, mietin pitäiskö hakea juomista vielä pikaseen lähikaupasta naposteltavien seuraksi :)

Vierailija
9/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä fiilis! 

Ihanaa! Pitäkää hauskaa ja mieli korkealla.

Kiitos samoin! Hymyillään kun tavataan! <3

Vierailija
10/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odottelen UMKta, mietin pitäiskö hakea juomista vielä pikaseen lähikaupasta naposteltavien seuraksi :)

Hae pikkusen mut ihan vaan pikkusen, sitten on kiva vähän hömpsytellä ja nauttia UMK:sta :)

Vierailija
11/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä päivä, moni muu kylläkin eli hyvä päivä kai sitten kun on saanut olla aika rauhassa.

Vierailija
12/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä fiilis! 

Mukavaa iltaa :-)

Samoin Sulle ihana! :-)

Vierailija
13/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olut maistuu hyvältä pitkästä aikaa, itsekin tässä ostin pari olutta.

Vierailija
14/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva päivä. Heräsin normaalia aikaisemmin, joten olen ehtinyt käydä ostoksilla ja ulkoilla. Kohta syödään blinejä ja katsellaan telkkaria.

Vierailija
15/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa ja v-tuttaa! Äiti kaatoi saavillisen mätiä lampaansuolia niskaani avautumalla siitä kuinka siskoni oli ollut viikon lapsineen täyshoidossa ja tämä (siskoni) oli vaan maannut viinipönikän kanssa sohvalla ja valittanut väsymystään. Maanantaina oli mennyt ja tänään aamulla lähtenyt, eikä kiitoksen sanaa ollut lähtiessään sanonut...

voi höh, täältä lämmin sympatiahali Sulle <3

Vierailija
16/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä fiilis, vähän väsynyt ehkä, kun pitkän päivän olin töissä. Kohta koiran kanssa iltalenkille ja sitten saa loppuillan rentoutua telkkarin ääressä.

Vierailija
17/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippis ja kulaus! Kohta mennään...

Vierailija
18/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paska. Odotin kivaa lapsivapaata viikonloppua. Tein eilen hyvää ruokaa mulle ja miehelle, ilta päättyi punkkupullon puolittamiseen ja miehen seksi"haaveen" toteuttamiseen. Tänään tein meille herkkuaamiaisen ja olo oli kiva, juteltiin niitä näitä aamiaisella. Sit pyysin miestä katsomaan, jos kylppärin naulakot sais paikoilleen (Ikean imukupit). Meni vähän vinoon ja totesin, että laittais suoraan. No hän meni sit siitä takas sänkyyn, ärsyyntyneenä, minä menin perässä ja pusun annoin ja sanoin sovittelevasti, että älä nyt heti ärsyynny, kun pyydän jotain, että ajattele vähän kokonaisuutta (viitaten kivoihin juttuihin, joita olin järkännyt). Mies sanoi, että ei ole kokonaisuudessa mitään positiivista.

Okei. Olen sit ollut loppupäivän hiljaa. Leiponut, siivonnut, laittanut ruokaa. Pyytänyt syömään ja kahville. Ollut muuten hiljaa. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä oloonsa. Saa olla rauhassa.

Vierailija
19/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paska. Odotin kivaa lapsivapaata viikonloppua. Tein eilen hyvää ruokaa mulle ja miehelle, ilta päättyi punkkupullon puolittamiseen ja miehen seksi"haaveen" toteuttamiseen. Tänään tein meille herkkuaamiaisen ja olo oli kiva, juteltiin niitä näitä aamiaisella. Sit pyysin miestä katsomaan, jos kylppärin naulakot sais paikoilleen (Ikean imukupit). Meni vähän vinoon ja totesin, että laittais suoraan. No hän meni sit siitä takas sänkyyn, ärsyyntyneenä, minä menin perässä ja pusun annoin ja sanoin sovittelevasti, että älä nyt heti ärsyynny, kun pyydän jotain, että ajattele vähän kokonaisuutta (viitaten kivoihin juttuihin, joita olin järkännyt). Mies sanoi, että ei ole kokonaisuudessa mitään positiivista.

Okei. Olen sit ollut loppupäivän hiljaa. Leiponut, siivonnut, laittanut ruokaa. Pyytänyt syömään ja kahville. Ollut muuten hiljaa. Mies vaikuttaa tyytyväiseltä oloonsa. Saa olla rauhassa.

Kyllä se siitä leppyy ja taitaa olla kiva ilta taas tiedossa ;)

Vierailija
20/30 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olut maistuu hyvältä pitkästä aikaa, itsekin tässä ostin pari olutta.

Voi vitsit, kai sitä pitää vetästä Reinot jalkaan ja kipaista vielä! :)

Toivotan oikein ihanaa UMK-iltaa kaikille muille euroviisufaneille