Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ei halua minua polttareihinsa, koska minulla on kasvoissa iso tumma syntymämerkki ja pilaisin kaikki kuvat

Vierailija
03.03.2018 |

Olen tuntenut ystäväni lapsesta saakka. Nyt yli 20 vuotta täytettyämme hän on muuttunut pinnalliseksi. Hän on menossa naimisiin ja sanoi suoraan että en ole tervetullut polttareihin ja häihin saan tulla jos peitän kasvoni meikillä ja vaikka huivilla.

Ei oikein tee mieli mennä sinne nurkkaan istumaan ja huivi naaman päällä.

Mitä itse tekisitte tilanteessani?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tekisin? En lukisi niin paljon ip-lehtiä...?

Vierailija
2/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haistattaisin vitut ystävälle enkä enää koskaan olis missään yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoinen ystävä saisi jäädä 😔 kuulostaa todella julmalta

Vierailija
4/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendisi kuulostaa typyltä joka eksyy ekan stripparin kanssa panemaan. Sitäkö sinä haluaisit todistaa vielä? älä hyvä ihminen pyöri tuollaisten kanssa, on meitä ihaniakin <3

Vierailija
5/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos - siis JOS- tuo on totta niin eihän tuollainen ole mikään ystävä. Jätä omaan arvoonsa ja ala viettää aikaa niiden kanssa joilla on sydän ja aivot paikallaan.

Vierailija
6/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei hän ole enää ystäväsi.

Vierailija
7/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hae vahvaa pontikkaa venäjältä ja sitten sekoilua kuten vaikka elokuvassa poliisiopisto

Vierailija
8/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin hyvä ap, älä herranjumala ole enää missään tekemisissä kyseisen "ystävän" kanssa. Hän ei ansaitse sinua.

Vierailija
9/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joe blascolla on voide joka peittää vaikka tatuonnit, ostaisin sitä ja menisin juhliin.

Kyse ei välttämättä ole kuvien "pilaamisesta", vaan siitä että hääpäivänään (miksei sitten polttareissakin, vaikka ei minusta niin tärkeä juttu) ihmisellä on oikeus olla se JOHON HUOMIO KIINNITTYY.

Minusta on ihan ok toivoa tiettyä "pukukoodia" JOS ihminen voi asialle jotain tehdä. Luomen meikkaus piiloon --> helppo juttu (vert. jos istuu pyörätuolissa), Se on kohteliasta morsiantakin kohtaan.

Jos ajatellaan vaikka pyörätuolia, niin sitä "ihmiset eivät näe", joo, se nähdään mutta se on vaan pyörätuoli --> ei vie huomiota. Jos taas kyseessä on jokin "outo asia" (vaikka parta naisella) se vie huomion koska em. harvoin näkee/jää miettimään mistä johtuu/miksei ole ajanut pois jne. jne. eri tavalla mitä vaikka siinä että joku nyt vaan on pyörätuolissa --> näkyy koko ajan.

Minusta fiksu ihminen ottaa muut huomioon, jos vaikka on isot rinnat niin on mautonta häissä vetää "tytöt tiskiin" niin ettei muut näe "muuta",

Vierailija
10/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syntymämerkki voi olla mauton? Tai miksi se pitäisi peittää?

Vierailija
11/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuntenut ystäväni lapsesta saakka. Nyt yli 20 vuotta täytettyämme hän on muuttunut pinnalliseksi. Hän on menossa naimisiin ja sanoi suoraan että en ole tervetullut polttareihin ja häihin saan tulla jos peitän kasvoni meikillä ja vaikka huivilla.

Ei oikein tee mieli mennä sinne nurkkaan istumaan ja huivi naaman päällä.

Mitä itse tekisitte tilanteessani?

Tää kuulostaa nyt vähän provolta.

Mutta  jos on totta niin en sinuna olisi tollasen ihmisen kaverina minuuttiakaan enää.

Vierailija
12/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joe blascolla on voide joka peittää vaikka tatuonnit, ostaisin sitä ja menisin juhliin.

Kyse ei välttämättä ole kuvien "pilaamisesta", vaan siitä että hääpäivänään (miksei sitten polttareissakin, vaikka ei minusta niin tärkeä juttu) ihmisellä on oikeus olla se JOHON HUOMIO KIINNITTYY.

Minusta on ihan ok toivoa tiettyä "pukukoodia" JOS ihminen voi asialle jotain tehdä. Luomen meikkaus piiloon --> helppo juttu (vert. jos istuu pyörätuolissa), Se on kohteliasta morsiantakin kohtaan.

Jos ajatellaan vaikka pyörätuolia, niin sitä "ihmiset eivät näe", joo, se nähdään mutta se on vaan pyörätuoli --> ei vie huomiota. Jos taas kyseessä on jokin "outo asia" (vaikka parta naisella) se vie huomion koska em. harvoin näkee/jää miettimään mistä johtuu/miksei ole ajanut pois jne. jne. eri tavalla mitä vaikka siinä että joku nyt vaan on pyörätuolissa --> näkyy koko ajan.

Minusta fiksu ihminen ottaa muut huomioon, jos vaikka on isot rinnat niin on mautonta häissä vetää "tytöt tiskiin" niin ettei muut näe "muuta",

Siis what? Oletko sä tuo APn kuvailema morsian vai onko tuollaisia moukkia tässä maassa enemmänkin?

Vierailija
13/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on pinnallinen ääliö.

Vierailija
14/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 en ole AP:n morsian, vaan nainen jolla on tapana antaa juhkien sankarin olla se tähti. Monesti mkjukta on kysytty "miksen ole oma itseni" juhlissa, ja se johtuu juuri siitä, että se "oma itseni" olisi liian huomiota herättävä

--> kohteliasta "peittää itseni", jos kaverini tai serkjuji menee esim. naimisiin juhla on heidän! Jos minulla on "ominaisuus" jonka peittämälöä silauden massaan, totta kai teen sen!

Vierailija
15/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi typot, meni vaan tunteisiin, itsekkin olisit onnellinen että olen juhlissasi "huomaamaton" .

Vierailija
16/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9 en ole AP:n morsian, vaan nainen jolla on tapana antaa juhkien sankarin olla se tähti. Monesti mkjukta on kysytty "miksen ole oma itseni" juhlissa, ja se johtuu juuri siitä, että se "oma itseni" olisi liian huomiota herättävä

--> kohteliasta "peittää itseni", jos kaverini tai serkjuji menee esim. naimisiin juhla on heidän! Jos minulla on "ominaisuus" jonka peittämälöä silauden massaan, totta kai teen sen!

Mä en nyt ymmärrä... jos kutsun ystäväni romanin/kaljun tatuoidun naisen/kaksoisleukaisen rillirouskun tai vaikkapa tummaihoisen kanssa naimisiin menneen lapsuudenystäväni niin kyllä minun itsetuntoni sen kestää että he tulevat omana itsenänsä eivätkä jonkun naamiaisasukaupan kautta peittäen itsensä ja yrittäen vain piiloutua katseilta.

Toivottavasti en saa kutsua sinun juhliisi sillä kyllä minä myös menen kaikkiin tilaisuuksiin ihan omana itsenäni.

Vierailija
17/17 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin kiitos ja näkemiin ystävyydelle.