Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma on mennyt hujauksessa, ei olla saatu oikein mitään tehtyä...

Vierailija
03.03.2018 |

Harmillista kun se loppuu jo. Ihan kivaa on silti ollut. Onneksi on viikonloput ja kohta pääsiäinenkin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että lomanne on ollut loma: ei liikaa suorittamista, mutta ollut niin rattoisaa, ettei vielä tahtoisi lopettaa :)

Vierailija
2/3 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep :) ollaan köllötelty, katsottu leffoja ja ulkoilua, semmoista tavallista. Vähän vaan jännittää, että toiset kertoo koulussa kaikenlaisesta hienosta mitä on tehty mut meitä pidetään köyhänä ja laiskana. Lapsen opettaja on osoittanut merkkejä, että ei pidä musta, vissiin koska en ole työelämässä vaan sairaseläkkeellä, niin luulee ehkä että olen mt-ongelmainen tai pummi. Mut lapsi on vaikuttanut ihan tyytyväiseltä joten mäkin oon! Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep :) ollaan köllötelty, katsottu leffoja ja ulkoilua, semmoista tavallista. Vähän vaan jännittää, että toiset kertoo koulussa kaikenlaisesta hienosta mitä on tehty mut meitä pidetään köyhänä ja laiskana. Lapsen opettaja on osoittanut merkkejä, että ei pidä musta, vissiin koska en ole työelämässä vaan sairaseläkkeellä, niin luulee ehkä että olen mt-ongelmainen tai pummi. Mut lapsi on vaikuttanut ihan tyytyväiseltä joten mäkin oon! Ap

Älä sinä välitä muitten ajatuksista, pääasia, että itse viihdyitte ja oli kivaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan