Onko miehelläsi naispuolisia sukulaisia, millainen suhde teillä on?
Kommentit (19)
asuu ulkomailla, mutta nähdään enemmän kuin suomessa asuvia miehen veljiä.
En ole kiinnostunut heistä eikä hekään minusta. Olen sen verran tympeä tapaus. Edes suvun pahin loukkausten jakelija ei tartu sanallakaan minun tekemisiini.
Ottaen huomioon sen, miten erilaisia ihmisiä ollaan, tullaan toimeen tosi mainiosti! Esim. jos miehen siskolla on meidän perheelle asiaa, soittaa mulle eikä miehelle (koska tietää, että tiedän aikataulut yms aina paremmin. ;) ).
mutta kahteen serkkuun, ei niinkään, juttelen kun tavataan jossain sukujuhlissa mutta muuten ei olla yhteyksissä.
Ei kuitenkaan mitään sydänystäviä.
ei olla tekemisissä muuten kuin perhejuhlissa
Ei sen kummempi suhde naispuolisiin kuin miespuolisiinkaan sukulaisiin.
Ja se on ihan kamala!!!! Jos ei olisi pakko niin en olisi missään tekemisissä. Mies pakottaa tapaamaan koko perheellä noin 2 kertaa vuodessa ja aina on vierailut yhtä tuskallisia. Miehen sisko on sairaan kateellinen ja itseään kehuskeleva ja erittäin ilkeä ihminen.
olemme miehen siskon kanssa hyvin erilaisia ja hän katsoo minua nenänvartta pitkin enkä minäkään hänestä ole koskaan erityisesti pitänyt. Niitä näitä jutellaan
Oli kuin äiti nuorena äidistään orvoksi jääneelle miehelleni. Tulimme lopulta hyvin toimeen, piti minusta ja minä hänestä. Valitettavasti sairastui syöpään ja kuoli. Miehen tädit oli tosi kivoja, yksi on vielä jäljellä. Mies soittelee usein ja nähdään kuin pystytään . Vaikka täti on pian 80 v, on aina menossa ja matkustelee paljon.
Sen itsensä kehuskelun vielä jaksaakin ihan hyvin, mutta se ilkeys ja kateellisuus...
Mulla alemmuuskompleksi miehen siskoa kohtaan.
Itse asiassa olen todella onnekas tässä suhteessa.
aaltopituudella.Hän kehuu minua aina kovasti.
Ei siis mieskään pidä yhteyttä siskoonsa. Sitten tietty muu suku, miehen tädit jne. jossain sukujuhlissa on tavattu, muuten ei pidetä yhteyttä heihinkään.
Ei siis mieskään pidä yhteyttä siskoonsa.
Puolien kanssa en ole syystä tai toisesta missään yhteydessä. Sukujuhlissa nähdään joskus. Periaatteessa ole puheväleissä kaikkien kanssa. Pari tätiä oli mulle tosi ilkeitä, kun anoppini sairasti viimeisillään. Se kaivertaa välejämme edelleen...
aikuisen naisen välillä. Voi puhua mistä vaan.
emme kaveraa mutta kunnioitamme toisiamme, mies rakastaa sukuaan.