Millainen mies lähettelee kuvia sukukalleuksistaan entiselle työkaverilleen?
Vaihdoin työpaikkaa tammikuussa ja noin kuukausi sitten entisen työpaikkani kollega alkoi lähetellä minulle seksuaalissävytteisiä viestejä mesessä. Ehdotti esim. Kuvan lähettämistä omista sukupuolielimistään. En vastannut viesteihin ja seuraavana aamuna krapuloissaan mies pyyteli vuolaasti anteeksi ja lupasi ettei enää lähettele vastaavia viestejä. Sanoin, asia selvä, kaikkihan joskus typeryyksiä teemme. Eilen yöllä hän alkoi taas mesetellä, alkuun juttelimme niitä näitä ihan normaaleista asioista. Yhtäkkiä hän kuitenkin lähetti kuvan seisokissa olevasta elimestään ja kyseli mielipidettäni..? Kun sanoin, että puhuimmehan tästä ja minusta tuntuu, että tarvitset apua alkoi mies haukkua minua luuseriksi. Poistin hänet kavereistani ja blokkasin tyypin. En voi käsittää, millainen aikuinen mies tekee moista ja miksi ihmeesssä? Kaiken lisäksi hän omien sanojensa mukaan tapailee jotain toista naista. Hän tietää myös hyvin, että olen onnellisesti naimisissa, enkä missään keskusteluissa ole todellakaan viitannut että haluaisin häneltä moista huomiota. Olemme suunnilleen samanikäisiä, hän lienee minua muutaman vuoden nuorempi mutta kuitenkin kolmekymppinen. Työpaikalla hän aina käyttäytyi hyvin korrektisti ja oli kohtelias ja niin pois päin. Oletteko muut saaneet tällaista epähaluttua huomiota ja miten olette fiiliksiänne käsitelleet?
Kommentit (9)
Tutkitusti sellainen, joka äänestää kokoomusta tai keskustaa.
Minkä kokoinen kyseinen meisseli oli?
Tekisin rikosilmoituksen typerästä ja naurettavasta miehestä.
Et välttämättä ole ainoa, jolle hän esittelee pikkuaivojaan.
Olisi oikeasti hirveää olla mies, jonka ns. aivot ovat jalkojen välissä.
Miksi miehet ei vaan tajua, että me naiset (ainakaan useampi meistä) ei tykätä kikkelikuvista? Miten saataisin miehet tajuamaan tämä?
Mieleltään sairas. Tavalla tai toisella. Rikosilmoituksen voi tosiaan tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei vaan tajua, että me naiset (ainakaan useampi meistä) ei tykätä kikkelikuvista? Miten saataisin miehet tajuamaan tämä?
Sanotaanko näin, että 60% mun tinder säädöistä on kiinnostanut mun kalun kuva. Älä yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanotaanko näin, että 60% mun tinder säädöistä on kiinnostanut mun kalun kuva. Älä yleistä.
Huijaat itseäsi. He tuohon luulotautiisi apua.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoinen kyseinen meisseli oli?
Miksi te alapeukutatte? Kai sitä nyt saa kysyä mieltä askarruttamaan jääneitä asioita?
Joo, en tajua myöskään.
Voisin perustaa omaan luurin kansion noista seisokki-kuvista.
Enkä ole millään tavalla viestittänyt että toivoisin noita. Miehillä viiraa nupissa.