Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Joku äiti lapsen kanssa meni kauppaan ja jätti pyörän lukitsematta
03.03.2018 |
Lapsen pyörä siis jäi kaupan pihaan. Olin itse juuri lenkillä ja kuljin siitä ohi. Mua alkoi pelottaa, että pyörä varastetaan, kun täältä keskustasta varastetaan jopa lukittuja pyöriä. Menin ihan pyörän eteen seisomaan. Seisoin siinä koko sen ajan, kun äiti ja lapsi olivat kaupassa. Siirryin pyörän vierestä, kun he tulivat takaisin kaupasta. En puhunut heille mitään, enkä tiedä tajusivatko tilannetta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa