Voiko uuden miestuttavan luokse mennä yöksi ilman että tarvitsee
Seksiä harrastaa?Entä jos jää kainaloon nukkumaan,ehkä pusu tai kaks? Tai ihan vaan viereen nukkumaan.Vai onko parempi kömpiä omaan sänkyyn illan päätteeksi yksin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Parempi kömpiä omaan sänkyyn yöksi.
Eli mies odottaa saavansa seksiä jos jää yöksi?
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti kyllä
Aika kurjaa että ensimmäisellä/ensimmäisillä yökyläilyillä pitäisi levitellä.
Mies tulee pettymään odotuksissan. Hyvä suhteen alku ja loppu.
No ei ole
Jos seksi ei kinnosta, olisi ehkä reilua antaa miehen olla, jotta löytää sellaisen joka asiaa arvostaa.
Uuden poikaystävän luokse voi toki mennä yöksi ilman ajatusta seksin harrastamisesta, mutta miksi mennä, jos ei kiinnosta.
Taitaa aloittaja itse haaveilla että saisi jotain muutakin kuin hyvänyön pusun.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole
Jos seksi ei kinnosta, olisi ehkä reilua antaa miehen olla, jotta löytää sellaisen joka asiaa arvostaa.
Uuden poikaystävän luokse voi toki mennä yöksi ilman ajatusta seksin harrastamisesta, mutta miksi mennä, jos ei kiinnosta.
Ei hän ole poikaystäväni vaan uusi tuttava jonka vasta tavannut! Ja seksi kiinnostaa mutta ei nyt heti(viikko tunnettu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole
Ei hän ole poikaystäväni vaan uusi tuttava jonka vasta tavannut! Ja seksi kiinnostaa mutta ei nyt heti(viikko tunnettu).
No ehkä ihan viikon jälkeen ei vielä kannata jäädä yöksi?
kuinkahan kauan mies saisi olla naisen luona jos kieltäytyisi seksistä?
No voisko asian kanssa olla suora? Sanoa miehelle, että haluaisin jäädä yöksi ja nukkua kainalossa, mutta koen, että suhde on vielä liian tuore seksiin? Mites tämmöinen?
Riippuu miehestä. Useampi yö nukuttiin yhdessä ennen kuin oli seksiä. Mies tiesi, että halusin edetä hitaasti ja hän kunnioitti sitä. Yhdessä nukkuminen oli silti käytännön syistä helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
kuinkahan kauan mies saisi olla naisen luona jos kieltäytyisi seksistä?
Minun luona saisi olla öitä ilman seksiä ihan niin kauan kuin itse haluaa,kyllä se oikeus on miehilläkin sanoa ei.Minä etsin miehessä muutakin kuin seksiä.
En itse lähtisi yöksi ihmisen luo, jonka olen juuri tavannut ja jota luonnehdin tuttavaksi. Ei ole tapanani muutenkaan yökyläillä tuttavien luona, ainoastaan läheisten ystävien ja sukulaisten. Mutta kukin tavallaan.
Parempi kömpiä omaan sänkyyn yöksi.