Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karkit, pullat, limsat-kuka voi haluta?

Vierailija
03.03.2018 |

Tilasin opiskelijajuhliin namuja ja samalla tilasin itsellenikin. En koskaan napostele mutta nyt ajattelin tahallani kokeilla karkinsyöntiä, aion pitää karkkijuhlat yhden kaverini kanssa kunhan satsi saapuu. Varmaan taas syön namun tai kaksi. Tykkään syödä hedelmiä ja kunnollista ruokaa. En tajua karkin mässytystä ja limsat ynnä muut, ihmettelen miten aikuinen voi haluta sellaista. Nytkin jo tiedän että tilaamani karkit menee kaappiin ja sitten vähitellen lahjoittelen niitä.
Pullat ja muut, Hyh. Viinimarja mehu on ainutta missä se sokerin maku ei heti ellota. Olen hoikka nainen 26 ja lapsena söin kyllä tavallisesti karkkeja mutta varhaisteinejä vaan loppui innostus, ei kertakaikkiaan maistu. Perunalastuja söin ennen joskus, ehkä jotain vuosi sitten viimeksi. Jotenkin voisin verrata karkinsyöntiä oikein hyvään suolaiseen pitsaan mutta hyvää pitsaa saa harvoin ja itse en jaksaisi pitsaa syömisen ilon vuoksi tehdä. Liikun aika paljon joten vois luulla että maistuis tuollaiset mutta ei kertakaikkiaan

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun jaoit tämän meidän kanssamme.

Vierailija
2/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato joillain ihmisillä on tarve tunkea suuhun jotain mussutettavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas ihmettelen aidosti 26-vuotiasta, joka ei tajua että joku muu tykkää erilaisista asioista kuin mistä itse tykkää. 

Yleensä tuohon havahdutaan n. 3-vuotiaana.

ja tämä persoona on päässyt vielä opiskelemaan jonnekin...

Ei, minäkään en tykkää karkista, pullasta enkä limsasta. Mutta en ihmettele lainkaan, että joku muu tykkää. Olen ollut tällainen aina. En pystyisi syömään sitä aiemman ketjun suklaalevyä, en mitenkään. Ehkä kolme palaa. Sen sijaan pystyn heittämällä vetämään pussillisen sipsejä tai kokonaisen (ison) pizzan silloin tällöin. tajuan helposti, että joku muu ei pysty.

Vierailija
4/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitkään lihottavat herkut innosta, ole siitä onnellinen, kun ei tarvi taistella niiden himoa vastaan. Harvalle se on niin helppoa.

Vierailija
5/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en pidä makeisista, en näe niissä mitään mieltä kun eivät maistu kuin todella makealle. Ei millekkään oikealle siis.

Sen sijaan leivoksia mä rakastan vähän turhan paljon, suolaiset leivonnaiset varsinkin. Nam!

Limsaakin tekee mieli silloin tällöin. Varsinkin pommacia ja hartwallin omena limsaa.

Olen myös hoikka, liiankin hoikka ja yritän saada painoa lisää mut ei vaan onnistu. :(

Vierailija
6/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pitää luonnostaan makeasta. Meillä on töissä yksi tuollainen kuin ap ja kaikki ovat huomanneet, että hänellä on syömishäiriö.

Sais ap sohvasta nyt huomaamattaan läskitaaperoita ;—/

Miehenä en tosiaan katsoisi sivusta kun aikuinen nainen alkaisi tankkaamaan sokerilla, karkkeja, limonaatia, jäätelöä. Äkkiä lähtisi semmoinen eukko, ällöttää tankit ja aivan kauhea katsoa kun kolmella naisella neljästä on perse rungon levein kohta ja maha roikkuu. Itse päätin jo teininä etten ole naisten kanssa joilla on persaus leveämpi kuin hartiat. Joskus on tullut semmoistakin kokeiltua mutta en hyväksy. Siro ja kaunis nainen on sillain oletusarvo, tuo älytön mässäily on kuvottavaa. Älytöntä tuhota ulkonäkö lihoamalla ja olemalla piittaamaton ja heikko

Vierailija
7/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihminen pitää luonnostaan makeasta. Meillä on töissä yksi tuollainen kuin ap ja kaikki ovat huomanneet, että hänellä on syömishäiriö.

Sais ap sohvasta nyt huomaamattaan läskitaaperoita ;—/

Miehenä en tosiaan katsoisi sivusta kun aikuinen nainen alkaisi tankkaamaan sokerilla, karkkeja, limonaatia, jäätelöä. Äkkiä lähtisi semmoinen eukko, ällöttää tankit ja aivan kauhea katsoa kun kolmella naisella neljästä on perse rungon levein kohta ja maha roikkuu. Itse päätin jo teininä etten ole naisten kanssa joilla on persaus leveämpi kuin hartiat. Joskus on tullut semmoistakin kokeiltua mutta en hyväksy. Siro ja kaunis nainen on sillain oletusarvo, tuo älytön mässäily on kuvottavaa. Älytöntä tuhota ulkonäkö lihoamalla ja olemalla piittaamaton ja heikko

No sittenhän sopisit hyvin yhteen ap:n kaltaisen naisen kanssa.

Vierailija
8/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pitää luonnostaan makeasta. No ei, ei kyllä pidä. Siinä on taas joku sivistymätön völlykkä joka selittää itsellen tuollain. Risat hampaat, BMI yli 30 ja selittää että kaikki pitää luonnostaan makeasta. Mene lääkäriin ja pyydä ruokavaliosuosituksia niin opit ehkä pitämään verensokerin tasaisena ja loppuu karkinmussutus. Hyi yöks mikä yleistävä laardipallo 😂😂😂😂

Vierailija
9/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset pitää luonnostaan makeasta. No ei, ei kyllä pidä. Siinä on taas joku sivistymätön völlykkä joka selittää itsellen tuollain. Risat hampaat, BMI yli 30 ja selittää että kaikki pitää luonnostaan makeasta. Mene lääkäriin ja pyydä ruokavaliosuosituksia niin opit ehkä pitämään verensokerin tasaisena ja loppuu karkinmussutus. Hyi yöks mikä yleistävä laardipallo 😂😂😂😂

No, tän sä voit ihan googlettaa. Tässä nyt yksi artikkeli, mutta aiheesta on olemassa ihan tutkimuksiakin.

https://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/ruoka/tunnetko_5_ydinmakua

Ei, minä en aikuisena pidä makeasta ollenkaan. En silti väitä, ettei ihmisessä ole tällaista ominaisuutta syntyjään.

Vierailija
10/10 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä ettei maistu sillain ”oikealta” sokerihuttu. Hetken outo sokerina kun suussa ja sitten se ravinne ikäänkuin haihtuu jo suussa, ei mitään mieltä. Hyvästä ruuasta tulee kylläinen ja miellyttävä olo.

Tää on näitä juttuja jotka jakaa mielipiteet mutta aika usein sokeritoukkia on haukkumassa meitä jotka syövät normaalisti eivätkä siksi leviä taikinamaisesti joka suuntaan. En tätä kasvotusten sanoisi mutta pidän kaikkia läskejä typerinä, siis miksi lihota ja vaarantaa terveys ja hyvinvointi ja voida koko ajan huonosti henkisesti ja fyysisesti vain sen takia ettei älyä syödä normaalisti. Tyhmää!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi