Mitä kuuluu 1950-luvulla syntyneille?
Minä olen nauttinut eläkepäivistä aivan mahdottomasti, mutta yllättynyt eläkkeeni pienuudesta. Terveys reistailee kovasti, mutta ihmissuhteet tuovat iloa joka päivään. Ammatinvalintaani en kadu, enkä muutenkaan elämääni. Mites te muut?
Kommentit (2)
Minä painan vielä töissä koska eläke jäisi muuten kovin pieneksi. Tai jatkan täyspäiväisesti työssä vaikka eläkeikä täyttyi syksyllä. Lisäksi nostan osittain varhennettua vanhuuseläkettä ja kartutan säästöjä eläkepäivien varalle.
Sairauksia ei ole, mutta ihmissuhteet eli seksitön ja läheisyydetön avioliitto eivät paljon ilahduta. Olen jo varautunut poislähtöön, teimme avioehtosopimuksen, edunvalvontavalötakirjat ja testamentin. Haaveissani olisi muuttaa eläkepäivillä Kanarialle, mutta en ole varma onnistuuko.
Mulla tahtoo aika tulla pitkäksi, eläkkeellä olen ollut jo kolme vuotta. Aina pitää keksiä jotain pientä remonttia joka päiväksi tai hiihtoa tms. Olen vielä hyväkuntoinen, mutta en halua enää ihmisten kanssa juurikaan olla tekemisissä, koska työelämässä väsyin siihen.