Sain tietää, että Speden paljonpuhuttu Naisen logiikka-elokuva on esitetty Kansallisen audiovisuaalisen instituutin elokuvateatterissa viimeksi kesällä 2016 - nyt harmittaa!!!
Kyllä nyt vituttaa, kun en tiennyt tällaisesta oikealla hetkellä. Siinä tais mennä koko elämän ainut tilaisuus nähdä kyseinen kotimaisen elokuvateollisuuden graalinmalja sivu suun ja silmien.
On se prkl, kun elokuvan oikeudet on Speden kuolinpesällä eikä Maikkari hyödyttömyydessään ole ostanut niitä, joten siitä syystä elokuva ei ole ollut kaupallisessa levityksessä sitten v.1999.
Kommentit (13)
Se elokuva on liian hyvä ja psykedeelinen, joten siitä syystä sitä pimitetään tavalliselta kansalta. Elokuvaa tehtiinkin peräti 8 vuotta putkeen ja tuotantokustannukset olivat 1,1 miljoonaa markkaa.
Tuossa on vähän kuvamateriaalia elokuvasta:
https://www.facebook.com/keisaripasanen/posts/800801903350513
Täällä katsottavissa koko elokuva:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7c8cdf78-7056-4b87-9d54-ed80a7…
-
Näin sen tänään. Oli hyvä kokemus.
Ei ollut lainkaan niin huono kuin oli peloteltu. Samaa uunotasoa kuin muutkin speden leffat.
Aivan mainio. Näytin miehellekin muutaman kohdan ja sekin nauroi.
Aloin miettiä, että tapasin Speden aikoinaan Ilveksen yökerhossa ja sanoin, että se naisen logiikkaa oli hyvä. Tarkoitin tv-sarjaa, mutta hän saattoi luulla mun tarkoittaneen tuota elokuvaa.
Sääli, Spede olisi kuorinut tästä Iltalehden leffaesityksestä kunnon massit.
Vierailija kirjoitti:
Aivan mainio. Näytin miehellekin muutaman kohdan ja sekin nauroi.
Aloin miettiä, että tapasin Speden aikoinaan Ilveksen yökerhossa ja sanoin, että se naisen logiikkaa oli hyvä. Tarkoitin tv-sarjaa, mutta hän saattoi luulla mun tarkoittaneen tuota elokuvaa.
Lisään, ettei oo mitään naisen logiikka tv-sarjaa, vaan tarkoitin spede shown naisen logiikka vitsejä.
Vierailija kirjoitti:
Sääli, Spede olisi kuorinut tästä Iltalehden leffaesityksestä kunnon massit.
On varmaan jo katsojamäärissä ylittänyt Endgamen :D
Viisi minuuttia jaksoin katsoa ja siitäkin ajasta olin yli puolet jääkaapilla...
Olen aina inhonnut Speden elokuvia ja jättänyt ne kesken, mutta tämä oli sellainen jonka jaksoi katsoa hyvillä mielin.
No nyt kyllä muakin harmittaa!