Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Merkkiuskovaiset äidit yököttää

Vierailija
01.03.2018 |

Lapset puetaan vauvasta lähtien sopulivaatteisiin, omiin lempiväreihin eli musta, tummansininen, harmaa ja valkoinen, sekä kaikki lastentarvikkeet pitää olla tiettyä kallista merkkiä. Nämä eivät varmana edes tiedä, että on olemassa esim. pienempiä valmistajia, joilla on vielä kivempiä vaatteita lapsille. Tai että samassa hikipajassa ommeltuja, ei ehkä omaa lempivärit olevia, haalareita saa puolet halvemmalla.

Kulutushysteriaa. Yök. Oksettavaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mua jotenkin nolottaa noiden äitien puolesta. Heistä oikein huokuu se ajattelu, että nyt on parempaa ja hienoa kun on tätä ja tätä merkkiä. Ihan sama, vaikka kuosi olisi susiruma. Muttaku design. Kuolalapuista vaunuverhoihin, tosi mautonta ja tylsää.

Vierailija
2/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gugguu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ikinä laittaisi lapselle vaatetta jonka merkki on Molo, mutta kukin tyylillään.

Vierailija
4/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta merkkivaatteiden ostaminen hirmuista vauhtia kasvaville vauvoille ja taaperoille on vain uskomatonta rahan tuhlausta. Jos niitä käyttää, niistä ei koskaan tule saamaan rahojaan takaisin, vaan väistämättä harrastus jää aina miinukselle.

Lapsihan ei merkkivaatteista välitä tuossa pikkulapsi-iässä vähääkään, vaan merkkipukeutuminen on vain äidin tarvetta kilpailla ja päteä.

Vierailija
5/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa itse ostan paljon juuri kotimaista desingiä, papua, guguuta, metsoa, vimmaa ym käytettynä ja myyn eteenpäin, saan ihan saman hinnan takaisin. Eli käytännössä vaate oli minulle ilmainen, kuin lainassa. Nämä vaatteet ovat oikeasti hieman laadukkaampia joten värit ja kangas kestää, eteenkin juuri vauvoilla ja taaperoilla kun koko vaihtuu niin tiuhaan. Itseä miellyttää ajatus kotimausuudesta ja siitä että vaatteet ovat eettisiä ja usein egolokisia.

Vierailija
6/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa itse ostan paljon juuri kotimaista desingiä, papua, guguuta, metsoa, vimmaa ym käytettynä ja myyn eteenpäin, saan ihan saman hinnan takaisin. Eli käytännössä vaate oli minulle ilmainen, kuin lainassa. Nämä vaatteet ovat oikeasti hieman laadukkaampia joten värit ja kangas kestää, eteenkin juuri vauvoilla ja taaperoilla kun koko vaihtuu niin tiuhaan. Itseä miellyttää ajatus kotimausuudesta ja siitä että vaatteet ovat eettisiä ja usein egolokisia.

Jos ostat vaatteet käytettyinä, niistä ei kotimaiset firmat hyödy ollenkaan. Korkeintaan kirpputori ja sen pitäjälle on aivan sama onko kotimaista vai ulkomaista, saman proviikan tai pöytävuokran saa. En nyt ymmärrä mikä arvo tuolla kotimaisuudella sinulle on, minä suosin kotimaista jotta firmat pysyisivät pystyssä ja työpaikat säilyisivät.