Rintaliivit
Millaisia ja minkäl värisiä, vai että olette ilman,mitään alusasuja. töissä ja kotona, me ollaan ilman alusasuja. Paitsi vaimollani tiettyynaikaan kuussa. Töissä myös, kuulemma olen katseen kääntäjä. Myönnän nännit tököttää kun nortit, jopa pomo on mielissään. Varmasti näkyi farkkujenkin alta pullottava pillu. Näen silmissäni sen miten kiinnostuneita töissä ollaan kuolaavia miehiä.
Kommentit (4)
Seksi on parasta huumetta kirjoitti:
Millaisia ja minkäl värisiä, vai että olette ilman,mitään alusasuja. töissä ja kotona, me ollaan ilman alusasuja. Paitsi vaimollani tiettyynaikaan kuussa. Töissä myös, kuulemma olen katseen kääntäjä. Myönnän nännit tököttää kun nortit, jopa pomo on mielissään. Varmasti näkyi farkkujenkin alta pullottava pillu. Näen silmissäni sen miten kiinnostuneita töissä ollaan kuolaavia miehiä.
Sehän on hieno asia. Kotonakin voi harrastaa seksiä, ottaa tisseissä kinne ja pano, tai kullista kiinne nuoleminen runnkkaus,
Onko teitä perkeleitä oikein klaani vai onko pervopera vastailemassa itse itselleen?
Minä nukun mieheni vieressä aina alasti ilman rintaliivejä tai alushousuja. Mieheni nukkuu nyös alasti. Joskus nännit nöpöttävät, niin laitan miehen käden nännin ja rinnan päälle. Olen varma, että alasti nukkuminen edistää seksielämäämme, koska ilman vaatteita olemme jo valmiudessa lemmiskelyyn.
Minulla on kiinteät luomurinnat, C-kuppi. Joskus kotonakin olen ilman rintaliivejä, pelkkä paita päälläni. Mies tykkää ja minä tykkään hänen kosketuksesta. Hän puristelee rintojani (ja pussaa) usein kun kävelee minun ohi.
Rintaliivejä löytyy kyllä monenlaisia. Leopardikuvio, valkoiset pitsiunelmat ha punaiset. Joululahjaksi sain mieheltäni Patricia of Finland musta-kulta rintaliivit ja pöksyt.
Mitä vittua nyt taas😳