Se tunne, kun päästät niin kovaäänisen pierun, että naapurin eroahdistusta poteva koira lakkaa ulisemasta
Lievitän toisessa asunnossa olevan koiran ahdistusta pieruillani. Melkoinen maagikko olen.
Kommentit (14)
Hitto! Saako sua vuokrata mökille? Pystykkö hiljentämään kylän räykyttävät piskit?
Pystytkö lopettamaan kuorsauksen seinän läpi? Sille olisi käyttöä täällä. Ei tarvisi kuin kerran pari tunnissa päästellä, niin saisin vähän nukuttua edes.
Ylilautalainen tunteittensa kaa nyt.
Eroahdistus saattaa ihmisilla johtua (ja johtuukin) ilkeydesta, valehtelustakin. Koirankin eroahdistus, vaikka helpottaakin ilman kummempia seurauksia jalleennakemisen riemulla saattaa johtua kohtuuttomasta valinpitamattomyydesta...
*pakana*
Voittajafiilis kun pierulla hiljentää. Oli sitten kyse naapurista tai naapurin koirasta.
Asun omakotitalossa, ja aivastin isoäänisesti, ja heti perään kuulin koiran haukahduksen. Olin aika hölmistynyt, sillä en usko yhdenkään naapurin koiran olleen juuri silloin ulkona, sillä satoi kovasti vettä.
Nyt se koira on eroahdistunut ja peloissaan mahtavaa pamausta. :(
Mulla oli hevonen, joka pelästyi omaa pieruaan, ja lähti hulluna laukkaamaan. :D
Vasta luin ratsupoliisin kertomuksen hevosesta, jolle kävi samoin.
On ne vaan... :DD
Oliko se korkea vai kumea pieru? Kuinka pitkä? Kuiva vai märkä pieru?
Entä minkärotuinen koira?
Olet kyllä hieno ihminen!