Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi tukee palestiinalaisterrorismia

Huolestunut_kansalainen
28.02.2018 |

Onpa inhottava paljastus, että Suomi rahoittaa terrorismiin kannustavia palestiinalaiskouluja, joiden oppimateriaaleissa ihannoidaan itsemurhaiskuja. Katsokaa vaikka netistä ohjelma Kuningaskunnan tuuli, Suomi tukee palestiinalaisterrorismia (jakso 52, ensilähetys 22.2.2018). Mielestäni moiset rahoitukset tulisi lakkauttaa viipymättä! Oletteko te tietoisia tästä ilmiöstä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietoinen. Gaza on maailman suurin avovankila ja olen palestiinalaisten puolella. Terrorismi on väärin. Kouluttaminen on oikein. Toki mitä vaihtoehtoja palestiinalaisilla on miehitetyssä maassa, jossa heitä on vuosikausia ajettu ahdinkoon. Free palestine!

Vierailija
2/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi tuki myös syyriassa länsimaiden mukana syyrian kapinallisia ja isistä. Suomihoroneidon kädet on ikuisesti tahrattu. Tämä maa on hitaalla marssilla kohti kadotusta ja hyvä niin.

Vierailija
4/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tietoinen. Gaza on maailman suurin avovankila ja olen palestiinalaisten puolella. Terrorismi on väärin. Kouluttaminen on oikein. Toki mitä vaihtoehtoja palestiinalaisilla on miehitetyssä maassa, jossa heitä on vuosikausia ajettu ahdinkoon. Free palestine!

Hyvin on mennyt propaganda perille... Israel on ilmeisesti ainoa maa maailmassa, jolla ei saisi olla oikeutta puolustaa itseään?

Eräs israelilainen poliitikko sanoi aikoinaan, että jos palestiinalaiset lopettavat sodan, tulee rauha. Jos isralilaiset lopettavat, Israelia ei enää ole. Kyllä se on nähty kuinka rauhanomaista kansaa Israelin naapureina asuu.

Vierailija
5/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel perustettiin Palestiinan alueelle vuonna 1948. Se on valtiomuodoltaan parlamentaarinen demokratia ja olemukseltaan vahvasti "juutalainen valtio"[9], mikä on virallisena ideologiana kirjattu lakiin.[10] Väestöltään Israel on kuitenkin monikansallinen ja uskontopohjaltaan moninainen, eivätkä kaikki tunnusta juutalaisten kansallisvaltion periaatetta.[11] Se onkin johtanut jatkuviin sisäisiin levottomuuksiin ja yhteenottoihin palestiinalaisten kanssa koko Israelin valtion olemassaolon ajan.

Vierailija
6/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel perustettiin Palestiinan alueelle vuonna 1948. Ymmärrätkö?

Vierailija
7/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapureina? Varastetulla alueella enemmänkin.

Vierailija
8/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juutalaiset jättävät maan, tulee rauha.

Vierailija
9/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaus. Ap, jos sinä hihhulina katstot, ettei Jumalan "luvattu kansa" ikinä tee mitäön väärin, niin entä Israelin oma oppositio? Siellä aika moni fiksu ihminen kritisoi hallituksen politiikkaa, ovatko hekin sitten "terrorismin tukijoita", vaikka ovat juutalaisia?

Suomalaisuskisten kanssa on tästä aiheesta melko turha edes keskustella.

Vierailija
10/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israel perustettiin Palestiinan alueelle vuonna 1948. Ymmärrätkö?

Se on juutalaisten maata jolle naapurimaiden arabit joita Jasser Aravat keksi ruveta kutsumaan palestiinaalaisiksi tunkeutuivat vuosien saatossa.

Vierailija
11/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pälestiinan arabit menköö takaisin naapuri arabivaltioihin josta alunpitäen tulitte.

Niissä sama

Usko, kulttuuri, rotu, kilei..

Olkaa hyvät poistukaa..

Jo Raamattu kertoo ja varoittaa ismailin jälkelöiset kuin villiaasit aina tappelemasa....

Vierailija
12/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAAMATTU ENNUSTAA, ETTÄ TULEE PÄIVÄ JOLLOIN PYHÄLLÄ MAALLA EI ASTELE YKSIKÄÄN VÄÄRÄUSKOINEN, ELI ANTEEKSI VAAN, SIELTÄ LÄHTEE JOKAINEN vähvähsähsäh

Vierailija
13/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätäkö me rahoitetaan?

Vierailija
14/14 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kuukauden Palestiinassa viime vuonna vapaaehtoishommissa semmoisessa kaupungissa, jossa on myös israelilaisten asutusta (so. konfliktialue). Suosittelen samaa ap:lle niin putoaa suomut silmiltä ja osaa erottaa propagandan todellisuudesta. En ole nimittäin ikinä nähnyt niin paljon räikeitä ihmisoikeusrikkomuksia, apartheidia muuta eriarvoisuutta kuin tuon kuukauden aikana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä