Lue keskustelun säännöt.
Asianajotoimistot vievät virkamiesten työaikaa ja laskuttavat omaa asiakastaan
Ilmaista infoa
28.02.2018 |
Asianajotoimistojen puhelut ja meilit vievät välillä ikävän paljon työaikaa. Asianajajat kääntyvät virastomme asiantuntijoiden ja lakimiesten puoleen oman alamme asioissa. Varmasti myös muiden virastojen ja laitosten puoleen, riippuen tietysti käsiteltävästä asiasta. Asiantuntijamme ovat syvällä oman sektorinsa lainsäädännössä ja osaavat asiat, tämän asianajajat tietävät ja käyttävät sitä hyväkseen. Sitten he laskuttavat omaa asiakastaan ja käärivät tästä isot rahat, eikö niin. Onko tämä oikein? Olisi muutakin tekemistä. Miten muut toimitte näissä tilanteissa? Entä mitä mieltä asianajajat itse tästä olette?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laskuta sinä heitä :)