Mies sanoi, ettei tahdo enää seksiä, koska olen kuulema liian vanha...
Mies sanoi tänään, ettei tahdo enää seksiä kanssani , koska minulla on liikaa ikää. Olen todella surullinen. Meillä on kaksi taaperoa. Mies katselee netissä ja kaupungilla kyttää nuorempia naisia. Olen yrittänyt sanoa, että tuntuu pahalta, mutta mies vain tiuskii..
Kommentit (16)
Itse jätin vaimoni nuoremman takia. Totuus on se, että mies pitää siitä, että nainen on aina vähintään sen 10 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa itelles nuori poika niin jää miehes nuolemaan näppejään
En usko, että se miestäni kiinnostaisi :(
AP.
No ei se sitten kannata kärvistellä, eropaperit sisään heti. Käske ukon ettiä samalla kämppä itelleen kun ettii niitä nuoria naisia. Säkin voit sitten löytää jonkun normaalin miehen joka rakastaa sua vielä vanhanakin.
Vierailija kirjoitti:
Itse jätin vaimoni nuoremman takia. Totuus on se, että mies pitää siitä, että nainen on aina vähintään sen 10 vuotta nuorempi.
Puhu vaan omasta puolestas. En mä ainakaan vaihtais mun vaimoa keneenkään, vaikka samanikäisiä ollaankin.
age is just a number kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun miehen "nainen" olisi häntä 10 vuotta nuorempi, ko. henkilö olisi kymmenen.
N43
Hyi saatana. Oksettava on teidän ikäero.
Älä huoli. Me parikymppiset naiset ei olla kiinnostuneita vanhoista miehistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhu vaan omasta puolestas. En mä ainakaan vaihtais mun vaimoa keneenkään, vaikka samanikäisiä ollaankin.
Huomaa kirjoitustyylistäsi, että olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi taukki sitten menit alunperinkään yhteen vaimosi kanssa?
Minäkin sekstailen mielelläni näin 35v 20- 26 v naisten kanssa mieluummin kuin omanikäisten.
Nainen ei ole vanha ennen kuin maattuaan kaksi viikkoa haudassa, vanha viidakon sanonta.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin sekstailen mielelläni näin 35v 20- 26 v naisten kanssa mieluummin kuin omanikäisten.
Toisin sanoen vedät käteen pimeässä huoneessa. :)
Hommaa itelles nuori poika niin jää miehes nuolemaan näppejään