Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Skandaalit: #metoo, Brother Christmas, Persujen hajoaminen

Vierailija
28.02.2018 |

Suurin osa nykypäivän skandaaleista on apinoitu ulkomailta. Brother Christmas on suomalainen versio brittiläisestä Oxfam-skandaalista. Saksan AfD-puolueesta irtaantunut Die Blaue Partei on saksalainen versio Perussuomalaisten hajoamisesta. #metoo-kampanja levisi Yhdysvalloista Eurooppaan ja Suomeen asti. Aamu-TV:ssä hehkutetaan trans-lapsia aivan kuten Yhdysvalloissa.

Ei minulla muuta pointtia ollut kuin että Suomea puhuttaa hämmästyttävän paljon samanlaiset asiat kuin Yhdysvalloissa ja Euroopassa. Jokin suurempi tarkoitusperä, kuka ohjailee?.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko BC käynyt avustusrahoilla huorissa vai?

Vierailija
2/5 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salakuvaamisen suhteen olimme edelläkävijöitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailma on pienentynyt. Täällä pukeudutaankin nykyään samoin kuin Tukholmassa tai Losissa. Ei tule enää puoli vuotta - kolme vuotta myöhässä muodit...

Vierailija
4/5 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa nykypäivän skandaaleista on apinoitu ulkomailta. Brother Christmas on suomalainen versio brittiläisestä Oxfam-skandaalista. Saksan AfD-puolueesta irtaantunut Die Blaue Partei on saksalainen versio Perussuomalaisten hajoamisesta. #metoo-kampanja levisi Yhdysvalloista Eurooppaan ja Suomeen asti. Aamu-TV:ssä hehkutetaan trans-lapsia aivan kuten Yhdysvalloissa.

Ei minulla muuta pointtia ollut kuin että Suomea puhuttaa hämmästyttävän paljon samanlaiset asiat kuin Yhdysvalloissa ja Euroopassa. Jokin suurempi tarkoitusperä, kuka ohjailee?.

Olet aivan oikeassa, olen huomannut saman.

Vierailija
5/5 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illuminaatti...