Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten vaikeaa sen sairaalasängyn työntely on sairaalassa?:D

Vierailija
28.02.2018 |

nimimerkillä kohta aloittamassa harjoittelut lähisairaalassa. Pelottaa jos törmäilen seiniin :D

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitää olla sairaalasängyn työntelyajokortti, muuten et voi potilaita kuljettaa.

Vierailija
2/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistat että jos potilaassa vielä henki pihisee, niin sitä työnnetään jalkopäästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

seinissä on törmäyssuojat ja kiirettä ei ole. Jos on tulipalo niin silloinkin heikot potilaat kuskataan patjoilla. Ei oo vaikeeta :D

Vierailija
4/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan muistat avata jarrun niin ei ole ollenkaan vaikeaa.

Vierailija
5/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on ohjuri.

Vierailija
6/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on sellanen rata, jossa harjoitellaan ensin. Pitää olla se koe tehtynä ennen kuin pääse potilaita työntämään. Ei oo vaikee.

Vierailija
7/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan muistat että jos potilaassa vielä henki pihisee, niin sitä työnnetään jalkopäästä.

Mua kyllä työnnettiin leikkaukseen sängyn pääpuolesta. Ja elossa olen, tietääkseni.

Vierailija
8/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, teet tärkeää ja humaania työtä!

Vierailija
9/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on sellanen rata, jossa harjoitellaan ensin. Pitää olla se koe tehtynä ennen kuin pääse potilaita työntämään. Ei oo vaikee.

Meidän sairaalassa ei ole rataa. Siksi harjoittelijat perehdytetäänsairaalasängyn työntelyyn viereisen marketin parkkipaikalla marketin sulkeutumisen jälkeen. Ensimmäinen viikko harjoittelusta näyttää keskimäärin menevän tuossa parkkipaikalla, sen jälkeen kuulemma siirrytään työntöharjoituksiin sairaalan kellarin käytäville.

Koska nyt on pakkasta, kehoitan ap:ta pukeutumaan harjoitteluun mennessä valkoiseen pilkkihaalariin.

Vierailija
10/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista että mitä kovempaa menet sen sängyn kanssa ja teet jyrkkiä käkkärikäännöksiä, sen enempi muut kollegasi sinua arvostavat.

Vierailija
11/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän sairaalassa ei ole rataa. Siksi harjoittelijat perehdytetäänsairaalasängyn työntelyyn viereisen marketin parkkipaikalla marketin sulkeutumisen jälkeen. Ensimmäinen viikko harjoittelusta näyttää keskimäärin menevän tuossa parkkipaikalla, sen jälkeen kuulemma siirrytään työntöharjoituksiin sairaalan kellarin käytäville.

Koska nyt on pakkasta, kehoitan ap:ta pukeutumaan harjoitteluun mennessä valkoiseen pilkkihaalariin.

Onko kirjallista koetta? Montako hylsyä saa tulla?

Vierailija
12/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä vois tehdä ohjelmaformaatin " Suomen surkein sairaalasänkykuski"

Vierailija
13/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla pitää olla alussa sängynpäädyssä kolmio, jonka sisällä on huutomerkki tarkoittaa puolestaan sitä, että kuljettaja on tuore sänkykuski.

Vierailija
14/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et mene lähelle rappusia. T. 3 vanhusta rappusista työntänyt :(

Vierailija
15/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä työnnettiin leikkaukseen sängyn pääpuolesta. Ja elossa olen, tietääkseni.

Tuo pääpuoli edellä työntäminen on vanha ja taikauskoinen juttu. Sitäpaitsi on paljon miellyttäämpää olla sängyssä kuljetettavana, jos näkee minne mennään.

Vierailija
16/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko varma?

Vierailija
17/17 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvoivat hmiset kuskataan jalat edellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan