Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vääriä tietoja potilas/ koulutustiedoissa

Vierailija
28.02.2018 |

Mulle on käynyt vuoden vaihteen jälkeen paristi niin, että jossain tietokannoissa minusta on vääriä tietoja.
Esim1 . kun hain opiskelemaan minulle sanottiin että en ole hakukelpoinen koska koulutukseni on Tutkinto X. Tutkintoa X en ole koskaan suorittanut vaan Tutkinnon Y. Kyseessä ei ollut oma vihreeni esim. lomakkeen täyttämisessä (tarkistettu).
Esim 2. Lääkäri katsoi tiedoistani että olen allerginen tietyille ruoka-aineille. En kuitenkaan omasta mielestäni ole ja äskettäin tehdyissä testissäkään ei paljastunut mitään. Mutta kuitenkin jossain em tieto on lääkärille näkyvissä (itse en löydä tietoa OmaKannasta)
Mistä näitä kannattaisi lähteä selvittämään? Mietityttää onko jotain muutakin väärin ja onko tuo eka virhe jotenkin korjattu. Olen hakemassa opiskelemaan joten siksi tärkeä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos susta on tallennettu tietoja johonkin rekisteriin, sulla on oikeus saada kopioina ne tiedot. Pyydä ne kummastakin paikasta.

Sitten voit tehdä oikaisupyynnön, laitat todisteet mukaan. Esim. tuosta tutkinnosta laitat kopion tai skannin tutkinto Y:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän