Nopeasti vastauksia! Voiko lapsen isä kiristää?
Tilanne on se että lapsen isällä on tapaamisoikeus lapseen joka toinen viikonloppu. Arkisin ym. Lapsi on minun kanssani.
Lapsen isä yrittää nyt viimeiseen asti sabotoida lapsen ja minun lomamatkan. Olemme lähdössä viikoksi ulkomaille, emme siis silloin kun olisi lapsen isäviikonloppu. Isä ilmoitti ettei anna lomaan lupaa ja kuulemma näin ollen emme voisi lähteä.
Anoin lomaa lapselle koulusta ja rehtori sanoi että lomaan pitää olla molempien vanhempien suostumus eikä voi myöntää sitä ellei isä kirjoita myös lupalappua. Syytä lomamme abotoimiseen ei ole, ainoastaan kyse on kiusanteosta. Isä sanoi että tekee rikosilmoituksen jos lähden lapsen kanssa ilman hänen lupaansa. Olemme säästäneet lomaan kauan ja lapsi on aivan hajalla kun isänsä yrittää pilata suunnitelman.
Voiko olla että isä voi silkkaa ilkeyttään pilata kaiken ja että rehtori jättää loman myöntämättä isän kusipäisyyden takia? Lapsi on jo 10 v emmekä ole menossa minnekään vaaralliseen paikkaan, vaan ihan Espanjaan.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Sama provo on ollut täällä ainakin kahdesti ennenkin. Ruokkikaa ihmeessä trollia ; )
Täällä suurin osa on niin tyhmiä että ne ei tajua edes mikä on trolli.
Sama tyyppi avaa joka päivä tänne samanlaisia täysin järjettömiä juttuja niin aina menee läpi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on se että lapsen isällä on tapaamisoikeus lapseen joka toinen viikonloppu. Arkisin ym. Lapsi on minun kanssani.
Lapsen isä yrittää nyt viimeiseen asti sabotoida lapsen ja minun lomamatkan. Olemme lähdössä viikoksi ulkomaille, emme siis silloin kun olisi lapsen isäviikonloppu. Isä ilmoitti ettei anna lomaan lupaa ja kuulemma näin ollen emme voisi lähteä.
Anoin lomaa lapselle koulusta ja rehtori sanoi että lomaan pitää olla molempien vanhempien suostumus eikä voi myöntää sitä ellei isä kirjoita myös lupalappua. Syytä lomamme abotoimiseen ei ole, ainoastaan kyse on kiusanteosta. Isä sanoi että tekee rikosilmoituksen jos lähden lapsen kanssa ilman hänen lupaansa. Olemme säästäneet lomaan kauan ja lapsi on aivan hajalla kun isänsä yrittää pilata suunnitelman.
Voiko olla että isä voi silkkaa ilkeyttään pilata kaiken ja että rehtori jättää loman myöntämättä isän kusipäisyyden takia? Lapsi on jo 10 v emmekä ole menossa minnekään vaaralliseen paikkaan, vaan ihan Espanjaan.En inäkään antaisi lupaa.
Ensinnäkin voit helposti kidnapata lapsen eikä miehellä ole enää mitään mahdollisuutta nähdä lastaan.
Toiseksi on erittäin turvatonta viedä lasta ulkomaille. Ulkomailla ei lapsella ole tukiverkostoa eikä siellä toimi terveydenhuolto eikä sosiaalitoimi niin kuin Suomessa.
Kolmanneksi jo se että suunnittelet matkaa ilman lapsen isän lupaa tekee sinusta kykenemättömän vanhemman. Sinun pitää kysyä JOKAISESSA lapsea koskevassa asiassa myös miehen mielipidettä.
Ei ap tartte exänsä lupaa matkansa suunnitteluun. Ex on mennyttä ja vain kostonhimoinen itsekeskeinen kakaramainen m*lkku ei päästä lastaan vanhempansa kanssa lomamatkalle. Ja älä mussuta mistään kidnappaamisesta jos toinen on sanonut että hän pyrkii vain aiheuttamaan mahdollisimman paljon haittaa kuin pystyy. Silloin kyseessä ei ole huoli vaan kiusanteko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla että isä voi silkkaa ilkeyttään pilata kaiken ja että rehtori jättää loman myöntämättä isän kusipäisyyden takia? Lapsi on jo 10 v emmekä ole menossa minnekään vaaralliseen paikkaan, vaan ihan Espanjaan.En inäkään antaisi lupaa.
Ensinnäkin voit helposti kidnapata lapsen eikä miehellä ole enää mitään mahdollisuutta nähdä lastaan.
Toiseksi on erittäin turvatonta viedä lasta ulkomaille. Ulkomailla ei lapsella ole tukiverkostoa eikä siellä toimi terveydenhuolto eikä sosiaalitoimi niin kuin Suomessa.
Kolmanneksi jo se että suunnittelet matkaa ilman lapsen isän lupaa tekee sinusta kykenemättömän vanhemman. Sinun pitää kysyä JOKAISESSA lapsea koskevassa asiassa myös miehen mielipidettä.
Onko ranne liian kipeä kun et jaksa enää itseäsi tyydyttää normaalilla tavalla vaan pitää tänne tulla trollaamaan?
Mistä te mammat näitä sekopäitä äijiä löydätte :) ?
t.laatu-mies
Ei muutaku lapsi soittaa nyt itkien isälleen, että sä oot kauhee, epäreilu, ja kaikkien muittenkin isät päästää lapsensa lomamatkalle!
Kyllä minä vain sanoin lapsille, että lähdettäisiin lomalle, mutta isi ei allekirjoita passihakemuksia. Penskat nosti sellaisen metelin, että alkoi isukilta mustetta löytyä. Kuspäisyyttä ei ole tarvetta tukea joka asiaa lapsilta salaten.
Ja käyttämäni matkatoimisto halusi myös erilliset lupalaput täytettyinä ja exän nimmarilla. Mut sen sai jo onneksi nokkaa koputtelematta..
Mun exä on niin olevinaan hallitsija ja alistaja, mutta vähän kun uhkaa lastenvalvojalla tai käräjillä niin löytyy joustoa tarpeellisissa asioissa.
Älä keksi omiasi