Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Versa Fuk

Bunny
28.02.2018 |

Ostin kyseisen lempimiskoneen ja tulin siihen tulokseen että miehet on historiaa! Paitsi tietty jos tahtoo lapsia sillä perinteisellä tavalla mutta minä en tahdo joten...
Suosittelen kumminkin kovasti ajatelkaa nyt panee vähintään yhtä hyvin kuin mies ja minusta paremminkin kuin mies eikä siihen liity niitä velvoitteita mitä mieheen ja kone on milloin vaan kun tahtoo käytössä.
TÄYDELLINEN♥

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelua kaipaavana lesbo parina hommasimme tuon koneen,hyvin ajo asiansa vai pitäskö sanoa pani ;)

Vierailija
2/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei korvaa miestä miehestä kun on muuhunkin kuin pukille 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai okei, kiva! On toi kyllä paljon kätevämpi kuin oikea mies, tulee mukaan leffaan ja ravintolaan kun sulle sopii ja mihin sä itse haluatkaan, ei paljoa valita, saat itte päättää paikan ja leffan. Toki voi muissa kanssaolijoissa aiheuttaa kummastusta, Kun kaappaat bunnyn leffassa viekkuun, mut mitä sitten! Sä oot nyt löytänyt itsellesi sopivan kumppanin, eikä muiden mielipiteillä ole silloin väliä. Onnea teille! :)

Vierailija
4/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti kuka käyttää lähes TONNIN panokoneeseen?

Vierailija
5/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kyseinen rakkine vois olla ok esim.jos mies menee työmatkalle pitemmäksi aikaa mutta ett korvata mies mokomalla on kyllä kahjoa.

Vierailija
6/6 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeasti kuka käyttää lähes TONNIN panokoneeseen?

No aika moni mies on upottanut pillunsaantiin kymmeniä ja satoja tai jopa enemmän kyseisiä mittayksiköitä.. Siihen nähdenhän toi on halpaa kuin hammastahna