Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korvikejauhetta vauvan ruokiin?

Vierailija
18.04.2006 |

Meillä 6 kk ikäinen vauva, kiinteitä maisteltu reilu kuukausi ja nyt jonkun aikaa syöty " ihan oikeasti" . Ruoka menee kivasti, mutta maitoa en saa vauvaan uppoamaan sitten millään. Ollaan osittaisimetyksellä, sekä tissi että pullo ovat maistuneet hyvin mutta nyt on päiviä, milloin kumpikaan ei kelpaa. Nokkamukista ottaa muutaman pikku hörpyn.

Yksi päivä annoin lähes kaiken maidon pullosta ja vajaa 4 dl sain vuorokauden mittaan lykättyä, vähintään 5-6 dl pitäis vissiin mennä.

Olen kokeillut antaa kiinteää ruokaa vähemmän, ei vaikutusta. Nestettä kai saa tarpeeksi kun pissaa ja kakkaa. Nyt vaan huolettaa toi kalkin määrä. Jostain luin, että sitä voisi " antaa" lisäämällä hieman korvikejauhetta soseisiin/puuroon, kellään kokemusta?

Muutkin vinkit otetaan kiitollisuudella vastaan. Pitäis kai vaan luottaa siihen. että vauva kyllä itse tietää mitä tarvitsee, mutta esikoisensa äiti on aina vähän hädissään.... :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ravitsemusterapeutilta ohjeen tehdä korvikkeesta hiukan ohjetta vahvempaa. Eli laitan 120ml vetä ja 5 mittaa jauhetta kun ohjeen mukaan laitetaan 1mitta/30ml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi