Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua sydänfilmiin?

Vierailija
28.02.2018 |

Saako olla rintaliivit päällä ja housut jalassa?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako olla rintaliivit päällä ja housut jalassa?

Rintaliivit ei saa olla päällä.

Housut saa olla jalassa, mutta nilkat pitää olla paljaana - sukkahousut ei siis käy.

Miksi nilkat paljaana?

Molempiin nilkkoihin kuten myös ranteisiin kiinnitetään piuhat.

Vierailija
62/70 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin missä teattereissa tää filmi pyörii???

Mäkin haluaisin nähdä sen.

Voi sinne pukeutua ihan kuten mihin tahansa leffaan, luulisin. Mulla yleensä farkut ja joku neule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan oikeasti kysytään pukeutumisesta, niin kannattaa laittaa ehjät alushousut. Ikuisesti mieleen on piirtynyt näky 80-luvulta nuoresta naisesta, joka tuli sydänfilmin ottoon päällään pikkarit, joissa oli isoja ja pienempiä reikiä ja monen monta!

Vierailija
64/70 |
23.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydänfilmi ja rasitutesti on kaksi eri asiaa. Sydänfilmissä rintakehä ja nilkat paljaana.

Vierailija
65/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin opin, miten ei kannata pukeutua sydänfilmiin. Itselle tuli kutsu verikokeisiin yhden operaation valmisteluja varten. Tuona aamuna oli melko paljon pakkasta, joten pistin farkkujen alle pelkästään paksut sukkahousut. En juurikaan enää käytä pitkiä kalsareita, kun olen todennut sukkahousut mukavammaksi vaihtoehdoksi, vaikka olenkin mies. No verikokeen oton yhteydessä hoitaja katsoi tiedoista, että näkyy olevan merkitty myös sydänfilmi. Vähän siinä pala nousi kurkkuun, kun tajusi että kohta pitäisi saada nilkat näkyviin. Aikaisemmin oli käytössä kaksi vaihtoehtoa. Joko hoitaja käski riisuutua, ja poistui itse huoneesta siksi ajaksi tai riisuutuminen tapahtui pienessä eteistilassa. Hetken odottelun jälkeen miespuolinen hoitaja pyysi sisään, ja osoitti tuolia, että tuohon voi laittaa vaatteet. Yläruumis ja nilkat näkyviin. Hetken mietin, että mitäs nyt. Sitten totesin, että en tiennyt sydänfilmistä, joten minulla on sukkahousut jalassa, ja otan ne pois. Hoitaja totesi vain, että ok. Riisuin farkut, ja sukkahousut ja sen jälkeen vedin farkut takaisin jalkaan. Sydänfilmin jälkeen pistin vaan paidan päälleni ja sukkahousut taskuun, ja poistuin vähin äänin paikalta. Tuolloin kyllä nolotti, mutta jälkikäteen enää nauratti. Tuskin olin ainut sukkahousuissa sydänfilmiin tullut, mutta ainut miespuolinen saatoinkin olla. Ja eiköhän nuo hoitajatkin ole liki kaikkea jo nähneet, joten tuskin tuokaan pahasti järkyttyi. 

Vierailija
66/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihoa raavitaan ennen lätkän laittoa jollain "santapaperilla"?

Tämä tehdään vain, jos joudutaan tasoittamaan potilaan selluliittiropuloita. Anturit ei kiinnity epätasaiselle alustalle.

Oikeesti? JES!!! Mulla ei ole sellua...

Eipä oo multakaan millään raavittu , lätkästy vaan lappupyyhkäisyn jälkeen ne lätkät.

Vierailija
67/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihan oikeasti kysytään pukeutumisesta, niin kannattaa laittaa ehjät alushousut. Ikuisesti mieleen on piirtynyt näky 80-luvulta nuoresta naisesta, joka tuli sydänfilmin ottoon päällään pikkarit, joissa oli isoja ja pienempiä reikiä ja monen monta!

Kuka niitä pikkareita kattelee? Housut on jalassa. Sellaiset vaan että saa helposti yläkropan ja nilkat paljaaksi.

Vierailija
68/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joudutko juoksumatolle? sitten löysät housut ja tossut mukaan.

Mistä tuon tietää? Sanottiin vaan, että labrakokeitten kanssa otetaan myös sydänfilmi.

Mistäs tietää miksi tämä sai alapeukkuja 🤔. Voisiko pösilöt ystävällisesti kertoa.

t. muutama sydänfilmi otettu eikä mitään juoksumattoja ole näkynyt.

Vierailija
69/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista rasvata ihosi kauttaaltaan ennenbekg:tä oikein liukkaaksi, ja kun hoitaja on sinuun selin, asettaudu alasti ekgsängylle. ( tämä on oikeasti tapahtunut, kyseessä vieläpä lähärioppilas 19 v.)

Vierailija
70/70 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaisin avorintaliivit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi