Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä TUI Airwaysistä?

Vierailija
28.02.2018 |

Onko TUI luotettava lentoyhtiö? Onko heillä vähemmän ongelmia kuin esimerkiksi Finnairilla?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yhtiö. Voin suositella.

Vierailija
2/4 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kuolla joten pyrin matkustamaan muilla lentoyhtiöillä mutta eipä se ole 100% turvallosuuden tae. Aivan varmasti jonain päivänä ilmasta putoaa 200-300 ihmistä ja en haluaisi olla yksi heistä. Joka kerta jos matkustan lomamatkalle, tiedostan tuon pienenpienen riskin ja olen sinut sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi kaukomatkaa TUIn lennoilla tehty.  Kaikki on sujunut ok. Aikatauluissa oli kahdesti n. tunnin viivästys, jonka syytä ei kerrottu, mutta saattoi johtua vaikka kentän lentöjärjestyksestä.

Matkustamohenkilökunta on ollut oikein mukavaa, varsinkin parina viime vuotena (mukana myös suomalaisia).

TUI hinnoittelee lisäpalvelut erikseen esim. jos haluat tietyn istumapaikan tai otat pelkät lennot niin maksat ruumaan menevistä matkatavaroista erikseen. Mutta niinhän tuo näyttää nykyään olevan monella muullakin yhtiöllä, paitsi ehkä bisnesluokan lennoilla.

En tiedä mitkä intressit iltapäivälehdillä on revitellä noilla huomattavasti myöhästyneillä lennoilla. Suurin osa lennoista lähtee kuitenkin ajallaan ja pääsee perille ilman ongelmia. Onko se vaan sitä, että minä minä heti heti -tyypit soittelevat lehtiin, kun lento on vähänkin myöhässä?

Vierailija
4/4 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tää on? en ole kuullut ennen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi