Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi juuri mun kohdalle sattuu ne miehet jotka ovat seksuaalisesti yliaktiivisia?

Vierailija
28.02.2018 |

Itse kun en kaipaa seksiä. Mikään ei auta tuollaisten miesten kanssa. Ei raskaus, synnytys, vauva, väsymys, lihominen/rupsahtaminen, ikääntyminen, kiukkuisuus yms. Halutaan seksiä vielä entistä enemmän. Mun kohdalla miehet haluaa seksiä vähintään kaksi kertaa päivässä. Ennätys kuusi kertaa, ja sitten laitoin itse stopin. Ja kyllä, harrastan seksiä pari kertaa viikossa nykyään, kompromissi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että seksuaalisesti yliaktiiviset miehet ovat luonnollisesti niitä muutenkin aktiivisimpia iskemään naisia? Toosaa täytyy saada.

Kuluuko se soutamalla?

Vierailija
2/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se normi on määritelty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan. Täällä olis jaossa semmonen, jonka takia ei tarvi itseään vaivata ikinä.

Vierailija
4/6 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ollut toisinpäin yleensä. Että miehet vaikuttavat aluksi aktiivisilta, mutta suhteen edetessä paljastuu karu totuus. Nyt on toista kertaa elämässä mies jolla halut kohtaavat kanssani, joten molemmat saadaan niin paljon kuin halutaan :) Välillä kerta viikkoon, välillä 3 kertaa päivässä.

Vierailija
5/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lähetä tänne vain, mulla ongelma on päinvastainen. Ensin miehet on innoissaan naisesta, joka tykkää harrastaa seksiä, mutta vuoden päästä alkaa väsyttää, eikä jaksaiskaan enää niin usein.

Vierailija
6/6 |
03.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi tuollainen, voi taivas laita tulemaan tänne päin heti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan