Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

huono mies

Vierailija
28.02.2018 |

Mä en nyt kyllä enää tiedä mitä tehdä. Oon tajunnut, että mun miehessä on lähes yksinomaan huonoja luonteenpiirteitä. Seksi on ihan taivaallista, niin siksi en haluaisi nyt erotakaan. Ja kyllähän se yrittää joskus huomioida minua esimerkiksi pesemällä mun pyykit tai ostamalla kaupasta jotain, mitä tarvitsen, mutta en ikinä tajua ostaa. Sitten ne huonot piirteet. Tyyppi on aivan kelvoton sosiaalisissa taidoissa, ja silti kaikki on aina minun vikaani. Sekin mun pitäisi ottaa kauheana uhrauksena häneltä, että hän viettää aikaa mun kanssa. Ihan kun mä en viettäisi hänen kanssaan, ja teen sen kyllä ihan vapaasta tahdostani. Hän tietää aina kaiken, vaikka oikeasti ei tietenkään tiedä. On tunnekylmä, paitsi sängyssä.
En ole vaan ikinä saanut näin hyvää seksiä, joten se pitää minut tässä suhteessa. Pelkkä seksisuhde ei onnistu kummaltakaan osapuolelta, kun tulee mustasukkaisuutta ym. Mitä ihmettä teen? Lähdenkö? Leikinkö seurustelua, vaikka oikeasti teen sen vaan seksin takia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompaa opettaa uusi mukavampi mies hoitamaan seksi hyvin, kuin yrittää saada tuon nykyisen miehen muut ominaisuudet hyviksi.

Vierailija
2/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehenä tiedostan ongelman ja yritän tehdä sille kokoajan jotain. Edistyn pikku hiljaa ja opin parempia tapoja sekä naisen huomioimista. Ois niin ihanaa kun olisi joku joka lähtisi kävelylenkille ja kahviseuraa. Ja jos joku osais opettaa muo vielä sängyssä niin että nainenkin nauttisi. Kaipaan vaan aikaa ja kärsivällisyyttä :/ 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mun ongelma on se, etten osaa kertoa miten mua pitää koskea, että tuun. Mun mies saa tulemaan mut monta kertaa seksin aikana ja parhaimmillaan kahdessa sekunnissa. Niin miten opetan jonkun toisen miehen tyydyttämään mut?

Vierailija
4/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mun ongelma on se, etten osaa kertoa miten mua pitää koskea, että tuun. Mun mies saa tulemaan mut monta kertaa seksin aikana ja parhaimmillaan kahdessa sekunnissa. Niin miten opetan jonkun toisen miehen tyydyttämään mut?

Häh no kai nyt tiedät mitä se miehesi sinulle tekee ja kerrot saman sitten seuraavalle miehelle?

Vierailija
5/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta minkä ikäisiä ootte? Tuo kuulostaa just mun mieheltä sama tilanne mulla hänen kans.

Vierailija
6/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kolmekymmentä. No en valitettavasti ihan tarkalleen tiedä. Kyllä miehet joo hinkata ja räplätä osaa, mutta ei ilmeisesti oikeasta paikasta. Kiva että löytyy kohtalotovereita :)

Vierailija
7/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyyppi on aivan kelvoton sosiaalisissa taidoissa"

Mitä tarkoitat tällä tarkemmin? Mikä miehessä on niin huonoa?

Vierailija
8/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen :/

Vierailija
9/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa väittämään vastaan joka asiassa, vaikka ei tiedä aiheesta mitään

kaikki vuorovaikutus on negatiivista inttämistä ja vänkäämistä ihan turhanpäiväisissäkin asioissa

ei näe itsessään ikinä mitään virheitä, vaan vika on joka ainoassa asiassa minussa

ei näytä tunteitaan eikä puhu niistä

ei sano koskaan mitään kivaa tai mukavaa (esimerkiksi yhden yhtä kehua en ole häneltä saanut)

on täysin joustamaton jos yrittää keskustella rakentavasti jostakin asioista

saisin näistä loputtoman listan, mutta siinä nyt jotain

Vierailija
10/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi hän on täydellisen kykenemätön sosiaaliseen tukeen. Kerroin hänelle viestillä, että minulla on paha olla ja ahdistusta sellaisesta asiasta, jota olen kokenut työpaikallani ja hän ei kokenut, että siihen viestiin olisi tarvinnut edes vastata saati jotain tukea muutoin osoittaa. Jatkanko miehen kanssa? Jatkan seksin takia niin kauan kunne s löydän jonkun uuden.

Vierailija
11/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lisäksi hän on täydellisen kykenemätön sosiaaliseen tukeen. Kerroin hänelle viestillä, että minulla on paha olla ja ahdistusta sellaisesta asiasta, jota olen kokenut työpaikallani ja hän ei kokenut, että siihen viestiin olisi tarvinnut edes vastata saati jotain tukea muutoin osoittaa. Jatkanko miehen kanssa? Jatkan seksin takia niin kauan kunne s löydän jonkun uuden.

Onnea, olet löytänyt oman ihanan miesvauvan. Mitäs luulet että millaista on aidan takana tarjolla kun parhaat on jo viety :)

Vierailija
12/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon parhaat viety vaan, oon mä tässä jo vuosia ollut yksin ennen tätäkin. Jatkan suhdetta seksin vuoksi niin kauan kun koen tarpeelliseksi, ja lähden sitten jos joku parempi löytyy tai kyllästyn seksiinkin. Onneksi on helppo leikkiä seurustelua, kun meidän ei tarvitse montaa kertaa viikossa nähdä, ettei tuhlata hänen kallisarvoista aikaansa.  

Vierailija
13/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap itse vaikuttaa huonolta naiselta, kitisevältä prinsessalta

Vierailija
14/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle: olen ollut yhdessä tuollaisen miehen kanssa n. 8v. On vaadittu "miljoona" riitaa ja "miljardi" ahdistushetkeä, kun olen taistellut oikeutusta parisuhteen molemminpuoliseen empatiaan ja kehitystä yleisiin sosiaalisiin taitoihin. Miehen taidot näissä asioissa ovat parantuneet, mutta perusluonne on kuitenkin se sama ja tulee päivittäin jollakin tavalla esille. En voi sanoa olevani yhdessä elämäni miehen kanssa, mutta meillä menee ihan mukavasti enkä ole tietyistä syistä saanut aikaiseksi erota. Toisinaan olen ihan onnellinenkin elämääni, toisinaan olen onnellinen elämässäni kaikkeen muuhun paitsi parisuhteeseeni. Olen tehnyt kuitenkin sen päätelmän, ettei elämä ole koskaan täydellistä, kompromisseja on aina tehtävä ja nähtävä parisuhteen eteen vaivaa. Olen kai aika vanhoillisen sitkeä tyyppi.

Kuitenkin, jos minulla olisi sama tieto-taito ja kokemus tämäntyyppisen ihmisen kanssa elämisestä kuin mitä nyt, en missään tapauksessa alkaisi pitempiaikaiseen suhteeseen vaan olisin mielummin yksin. Eli ap, nauti seksistä mutta mieti tarkkaan, kuinka pitkän (ehkä hankalan, jopa onnettomankin toisinaan) suhteen haluat. Ei muuta kuin elämässä eteenpäin!

Vierailija
15/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt kyllä enää tiedä mitä tehdä. Oon tajunnut, että mun miehessä on lähes yksinomaan huonoja luonteenpiirteitä. Seksi on ihan taivaallista, niin siksi en haluaisi nyt erotakaan. Ja kyllähän se yrittää joskus huomioida minua esimerkiksi pesemällä mun pyykit tai ostamalla kaupasta jotain, mitä tarvitsen, mutta en ikinä tajua ostaa. Sitten ne huonot piirteet. Tyyppi on aivan kelvoton sosiaalisissa taidoissa, ja silti kaikki on aina minun vikaani. Sekin mun pitäisi ottaa kauheana uhrauksena häneltä, että hän viettää aikaa mun kanssa. Ihan kun mä en viettäisi hänen kanssaan, ja teen sen kyllä ihan vapaasta tahdostani. Hän tietää aina kaiken, vaikka oikeasti ei tietenkään tiedä. On tunnekylmä, paitsi sängyssä.

En ole vaan ikinä saanut näin hyvää seksiä, joten se pitää minut tässä suhteessa. Pelkkä seksisuhde ei onnistu kummaltakaan osapuolelta, kun tulee mustasukkaisuutta ym. Mitä ihmettä teen? Lähdenkö? Leikinkö seurustelua, vaikka oikeasti teen sen vaan seksin takia?

Neuvotelkaa ja sopikaa ehdoista ulkopuolisiin suhteisiin, tietysti turvallisiin, ilman tauteja jne.

Vierailija
16/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestin 14 kirjoittaja jatkaa: otsikkosi "huono mies" on sinänsä provosoiva, että ainakin omasta mielestäni kyse on kahden ihmisen välillä esiintyvästä luonteen ja elämänkokemuksen eroavaisuuksista. En koe, että mieheni olisi mitenkään huono mies, tai itse olisin huono nainen vaan meillä kaikilla on omat haasteemme esim. sosiaalisessa kanssakäymisessä. Joku toinen nainen tai mies ei ehkä reagoisi tietyissä tilanteissa samalla tavalla kuin minä ja mieheni, mutta koska siinä nyt olemme me kaksi, meidän täytyy miettiä meille paras ratkaisu, jos haluamme jatkaa yhdessä. Mutta muutoin tavallinen ihminen ja lakia noudattava kansalainen, voiko häntä määritellä huonoksi, on mielestäni ehkä liitoiteltua tai totuudenvastaista, mutta tämähän on vain minun mielipiteeni.

Vierailija
17/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 14 vastauksestasi. Olet oikeassa, ongelmat vuorovaikutuksessa johtuvat juuri, luonteen, historian ja sosiaalisten taitojen erilaisuudesta ja se ongelma syntyy meidän kahden ollessa vuorovaikutuksessa keskenämme. Mies on siis huono mies minulle ja minä huono nainen hänelle. On mieheni ollut parisuhteissa, jotka ovat varmaan olleet ihan hyviä, samoin kuin itse olen seurustellut hyvissä suhteissa vuosikymmenen elämästäni. Vaikka en kyllä ymmärrä, miten joku nainen voi voida hyvin miehen kanssa, joka ei esimerkiksi tukea ja tunteitaan pysty tai edes halua osoittaa tai joka ei pysty myöntämään itsessään yhtään virhettä. Ehkä toinen samanmoinen, on vaan vaikea käsittää että sellaisia ihmisiä on.  

Tämä on vaan niin surullista, että pelkään että minusta tulee katkera, vaikka en ole ikinä aiemmin ollut. Olen nyt saanut harrastaa ensimmäistä kertaa seksiä josta minäkin nautin ja nyt joudun siitä jossain vaiheessa luopumaan. Mutta olen myös ihan varma, että kymmenen vuoden päästä katuisin päätöstäni jäädä (jos sinne asti nielisi kaiken paskan).

Vierailija
18/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos asit on noin niin tossa suhteessa loppuu hyvin todennäkösiesti toi seksuaalinen vetovoimakin muutamassa vuodessa.

Vierailija
19/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, muutama vuosi on kyllä pitkä aika. Vasta puoli vuotta ollaan yritetty saada tästä suhdetta aikaan.

Vierailija
20/20 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miehenä tiedostan ongelman ja yritän tehdä sille kokoajan jotain. Edistyn pikku hiljaa ja opin parempia tapoja sekä naisen huomioimista. Ois niin ihanaa kun olisi joku joka lähtisi kävelylenkille ja kahviseuraa. Ja jos joku osais opettaa muo vielä sängyssä niin että nainenkin nauttisi. Kaipaan vaan aikaa ja kärsivällisyyttä :/ 

Mikä ihmeen aivopieru tääkin taas oli. Mies ei käytä sanaa: "ihana".