Tiedätkö varmasti olevasi vanhempiesi lapsi?
Onko esim. selviä perinnöllisiä piirteitä tms?
Ystäväni sai vasta kolmikymppisenä tietää ettei olekaan vanhempiensa lapsi, ei ollut aavistanut asiaa mistään.
Kommentit (34)
On selviä perinnöllisiä piirteitä molemmilta vanhemmilta/vanhempien suvuista.
Tiedän. Olen molempien näköinen ja varsinkin tullut isän sukuun. Minua luultiin serkkuni kanssa siskoiksi 16-vuotiaina ja katson joskus yhtä koulun passikuvaani, että se on serkkuni kuva, kunnes huomaan, että minähän siinä olen (minulla on kuvassa letit ja yleensä ei ollut, mutta serkullani taas yleensä oli, ja siis kasvonpiirteissä samuutta).
Välillä näytän myös aivan äidiltäni, varsinkin vanhemmiten.
Täysin varma olen. Näytän ihan äidiltäni ja isäntäkin olen joitain piirteitä saanut.
Vierailija kirjoitti:
Olen isäni siskon kanssa todella samannäköinen, että ainakin olemme sukulaisia. Äitinikin suvun näköä löytyy jotenkin. Olen kyllä melko varma. Ja kenen lapsi olisin jos isäni olisi varma mutta äiti epävarma? Jonkun isäni ex-heilan? Lisäksi tiedän melko varmasti että olisin saanut tietää jos en olisi heidän lapsi. Niin paljon oli juorukelloja sillä kotikylällä.
Ehkä isäsi sisko onkin biologinen äitisi? Ja biologinen isäsi olisi joku hänen entinen poikaystävä/yhden yön juttu, mutta koska isäsi sisko ei voinut pitää sinua, sinut tyrkättiin isällesi ja äidillesi ja luulet, että he ovat biologiset vanhempasi.
Olen kolmannessa polvessa tullut isäni puoleiseen sukuun. Kun menin eka luokalle, opettaja tervehti sanomalla: siinä ES:n tyttö, suora nenä ja teevadin kokoiset silmät
Isäni siittämä - se on varma se - muusta en mene takuuseen.
No tota hmm.. itse olen 190 cm pitkä ja vanhempani, isä 170 cm ja äiti 167cm. 90% kyllä tiedän olevani heidän lapsi. Ei haittaa vaikka en olisikaan, hyvät vanhemmat kaikin puolin. En haluaisi kyllä tietääkään ketkä oikeasti olisivat vanhempiani.
Äidistä olen varma koska sitä ei voi feikata. Isästä taas olen varma koska olen perinyt häneltä perinnöllisen sairauden.
Ulkonäöltäni olen lähes äidin kopio, tämän olen kuullut vaikka kuinka monesti.
Isää en voi satavarmaksi sanoa, kun äidin historiaa miettii... mutta ehkäpä oli vain äidin toiveajattelua että joku muu olisi isäni, serkullani (jonka isä on isäni identtinen kaksonen) ja minulla on myös kuitenkin aika paljon yhteisiä piirteitä.
Mistä sitä tietää? On minusta joitain valokuvia lapsena ja juoppo isä muistaa aina kertoa miten vaikea olin lapsena,äitiä en oikein muista,olin 9 tai 10v kun lähti nostelemaan.
Siskosta on myös epäilys että sen olisi pannut alulle saman rapun alakerrassa asunut mies.
Oma lapsi on ihan minun näköinen vanhoissa kuvissa,mutta muija oli 2viikkoa reissussa silloin kuin tuo on pistetty alulle,mistä näistä tietää.
Molemmilta on piirteitä, eli uskoisin kyllä olevani vanhempieni lapsi.
Veljelläni on samanlaisia piirteitä.
En ole varma ollenkaan,vinkin sain ensikertaa 70-luvun alussa (kuulin vahingossa)ja myöhemminkin vinkkejä,että olisin ottolapsi,työtä palkatta ja ukko haukkui jatkuvaan,sinä saatana.
Samanlaiset kulmakarvat kuin isoisällä (isän puolelta) ja samanlaisia piirteitä kuin äidillä
Äidin puolelta ainakin varmaa. Saman naama periytynyt jo kolmannessa sukupolvessa.