Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unianalysointia! Miksi näin unta ovea heiluttavasta miehestä joka kaatui päälleni ja lähti pois?

Vierailija
27.02.2018 |

Näin unta että olen makuuhuoneessa, joka jostain syystä unessa sijoittui työpaikalleni. Ensin tilanne oli ihan rauhallinen mutta sitten saan oudon tunteen että jokin on huonosti. Pian ovenkahva heilahtaa, joku yrittää sisään. Minä tartun kahvaan ja vedän kaikin voimin sitä pysymään kiinni. Mies on vähän vahvempi joten ovi heilui ja väpätti salamannopeasti. Lopulta en jaksa enää vetää ovea sisään päin ja mies saa oven auki. Hän katsoo minua silmät suurina ja suu auki, kaatuu mahalleen sängylle ja lähtee saman tien rauhallisesti pois! Mistä tämä uni kertoo?
En tiedä tuliko kertomastani sellainen käsitys, mutta mistään seksuaalisesta päälle tulemisesta ei ollut kyse, vaikka se sänky olikin. Tämä ehkä suurin väärintulkinta, joka asiasta voi tulla joten siksi kerron sen heti alkuun. Muita yksityiskohtia saatte kysellä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä noista aina tietää, unet ovat kummaa alitajuntamme tuotetta vailla sen suurempaa merkitystä.

Itsehän siis näin viime yönä unta, jossa heittelin kavereideni kanssa sitä Harry Potterin basiliskiä jossakin luolastossa kivillä, kunnes lopulta pakenimme hevosilla ratsastaen autotietä pitkin johonkin pensaikkoon. Sekään tuskin kertoi yhtään mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuuko sinusta, että asiat eivät ole hallinnassasi (töissä ja/tai kotona)? Oletko sosiaalisesti kuormittunut? Onko joku koko ajan vaivaamassa sinua? Tällaisia tulee mieleen. Mielestäni aika klassinen asetelma unessa, että olet omassa yksityisessä tilassasi ja joku pyrkii tunkeutumaan sinne. Tässä tunkeutuja pääsi sisään, mutta ei jäänyt pidemmäksi aikaa tai koskenut sinuun. Oletko viime aikoina joutunut antamaan periksi jossakin?

Vierailija
4/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko sinusta, että asiat eivät ole hallinnassasi (töissä ja/tai kotona)? Oletko sosiaalisesti kuormittunut? Onko joku koko ajan vaivaamassa sinua? Tällaisia tulee mieleen. Mielestäni aika klassinen asetelma unessa, että olet omassa yksityisessä tilassasi ja joku pyrkii tunkeutumaan sinne. Tässä tunkeutuja pääsi sisään, mutta ei jäänyt pidemmäksi aikaa tai koskenut sinuun. Oletko viime aikoina joutunut antamaan periksi jossakin?

Töissä olen ollut paineen alla, mutta siihen on tulossa juuri näinä päivinä helpotus. Vapaa-ajan elämässä ei ole sinänsä valittamista, vaikka koko ajan sitäkin yritän kehittää. En ole nykyiseen tilanteeseen täysin tyytyväinen, mutta tämä on vain ohimenevä vaihe, siksi en ole juurikaan ahdistunut omasta mielestäni.

Vierailija
5/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Töissä olen ollut paineen alla, mutta siihen on tulossa juuri näinä päivinä helpotus. Vapaa-ajan elämässä ei ole sinänsä valittamista, vaikka koko ajan sitäkin yritän kehittää. En ole nykyiseen tilanteeseen täysin tyytyväinen, mutta tämä on vain ohimenevä vaihe, siksi en ole juurikaan ahdistunut omasta mielestäni.

No ehkäpä mies pyrkimässä sisään kuvasti näitä paineita, ja miehen poislähtö sitä helpotusta.

Vierailija
6/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon nyt mitään ihmeellistä analysointia tarvitse, mutta jos nyt et itse hoksaa niin väännetään rautalangasta:

Sä oot puutteessa ja kaipaat k*rpää koska näet unta päällesi kaatuvista miehistä. Ovi taas kertoo että tykkäät kertaluontoisesta irtos*ksistä.

Vierailija
7/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon nyt mitään ihmeellistä analysointia tarvitse, mutta jos nyt et itse hoksaa niin väännetään rautalangasta:

Sä oot puutteessa ja kaipaat k*rpää koska näet unta päällesi kaatuvista miehistä. Ovi taas kertoo että tykkäät kertaluontoisesta irtos*ksistä.

Ei ole kyse mistään seksistä. Lisäksi mies oli pElottava kuin mikä.

Vierailija
8/8 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovesta sisään tuleminen on kyllä penetraation symboli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi