Miehen kanssa jyskytetään viikottain mutta ei kuulemma riitä :(
Mies vaatii lisää mutta minä en 8h työpäivän ja kotitöiden oheen jaksaisi. Minulle kolme jysäystä viikossa on maksimi.
Kommentit (13)
Tehkää kompromissi: sinulle on tärkeää, että kodin kaikki jalkalistat on puhdistettu hammasharjalla, joten miksipä mies ei tekisi sitä 4-5 kertaa viikossa, joka jälkeen sinulla puolestasi on vastavuoroisesti aikaa hänelle.
Ota kuva römpästä ja teetä 3D-kopio. Hoituu 3D-printterillä. Problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Mies vaatii lisää mutta minä en 8h työpäivän ja kotitöiden oheen jaksaisi. Minulle kolme jysäystä viikossa on maksimi.
Tässä taas todiste siitä, että kaikkea ei voi saada hyvät naiset. Jos päätätte luoda uraa niin perhe-elämä kärsii ja usein tämä tie johtaa eroon ja samalla ei muodostu kunnon suhdetta lapsiin edes. Ei ihmekkään, että noin puolet suomalaisista eivät ole halukkaita huolehtimaan vanhemmistaan vanhana.
Saatko sä jysäyksen? Jos et, lopeta toiminta ennen kuin se muuttuu todella vastenmieliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Ota mukava makuuasento sängyllä ja anna miehen jyskyttää ja nauti ihanista orgasmeista.
Onko se nyt liikaa nostaa sängyllä peppu pystyyn hetkeksi ennen kuin rupeat nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko se nyt liikaa nostaa sängyllä peppu pystyyn hetkeksi ennen kuin rupeat nukkumaan.
Uuu. Jokanaisen märkä päiväuni. Kuulostaa kiihkeältä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuu. Jokanaisen märkä päiväuni. Kuulostaa kiihkeältä!
Tarvitseeko olla kiihkeää jos naista ei kiinnosta harrastaa kiihkeyttä kuin pari kertaa viikossa? Ei. Miehillä joilla ei ole testosteronista puutetta on tarpeita. Eikä kukaan itseään kunnioittava mies hakkaa hanskaansa jos on parisuhteessa.
Se on kompromissi (nainen ottaa vaikka suihin niinä päivinä kun ei kiinnosta sekstailla) tai ero.
No mitä oikeen luulit, että 1-3 kertaa viikossa muka riittäis? Kyllä tavallinen mies tarvii kerran päivässä vähintään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas todiste siitä, että kaikkea ei voi saada hyvät naiset. Jos päätätte luoda uraa niin perhe-elämä kärsii ja usein tämä tie johtaa eroon ja samalla ei muodostu kunnon suhdetta lapsiin edes. Ei ihmekkään, että noin puolet suomalaisista eivät ole halukkaita huolehtimaan vanhemmistaan vanhana.
Tähänhän on helppo ratkaisu. Mies jää kotiin ja hoitaa perheen ja kotityöt ;-)
Jätä se sika!