Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kanssa jyskytetään viikottain mutta ei kuulemma riitä :(

Vierailija
27.02.2018 |

Mies vaatii lisää mutta minä en 8h työpäivän ja kotitöiden oheen jaksaisi. Minulle kolme jysäystä viikossa on maksimi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
2/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa fleshi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään kans Jyskissä ainakin pari kertaa viikossa.

Vierailija
4/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää kompromissi: sinulle on tärkeää, että kodin kaikki jalkalistat on puhdistettu hammasharjalla, joten miksipä mies ei tekisi sitä 4-5 kertaa viikossa, joka jälkeen sinulla puolestasi on vastavuoroisesti aikaa hänelle.

Vierailija
5/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kuva römpästä ja teetä 3D-kopio. Hoituu 3D-printterillä. Problem solved.

Vierailija
6/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vaatii lisää mutta minä en 8h työpäivän ja kotitöiden oheen jaksaisi. Minulle kolme jysäystä viikossa on maksimi.

Tässä taas todiste siitä, että kaikkea ei voi saada hyvät naiset. Jos päätätte luoda uraa niin perhe-elämä kärsii ja usein tämä tie johtaa eroon ja samalla ei muodostu kunnon suhdetta lapsiin edes. Ei ihmekkään, että noin puolet suomalaisista eivät ole halukkaita huolehtimaan vanhemmistaan vanhana. 

Vierailija
7/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sä jysäyksen? Jos et, lopeta toiminta ennen kuin se muuttuu todella vastenmieliseksi.

Vierailija
8/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota mukava makuuasento sängyllä ja anna miehen jyskyttää ja nauti ihanista orgasmeista. 

Vierailija
9/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt liikaa nostaa sängyllä peppu pystyyn hetkeksi  ennen kuin rupeat nukkumaan.

Vierailija
10/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt liikaa nostaa sängyllä peppu pystyyn hetkeksi  ennen kuin rupeat nukkumaan.

Uuu. Jokanaisen märkä päiväuni. Kuulostaa kiihkeältä!

Vierailija
11/13 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuu. Jokanaisen märkä päiväuni. Kuulostaa kiihkeältä!

Tarvitseeko olla kiihkeää jos naista ei kiinnosta harrastaa kiihkeyttä kuin pari kertaa viikossa? Ei. Miehillä joilla ei ole testosteronista puutetta on tarpeita. Eikä kukaan itseään kunnioittava mies hakkaa hanskaansa jos on parisuhteessa.

Se on kompromissi (nainen ottaa vaikka suihin niinä päivinä kun ei kiinnosta sekstailla) tai ero.

Vierailija
12/13 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä oikeen luulit, että 1-3 kertaa viikossa muka riittäis? Kyllä tavallinen mies tarvii kerran päivässä vähintään

Vierailija
13/13 |
07.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä taas todiste siitä, että kaikkea ei voi saada hyvät naiset. Jos päätätte luoda uraa niin perhe-elämä kärsii ja usein tämä tie johtaa eroon ja samalla ei muodostu kunnon suhdetta lapsiin edes. Ei ihmekkään, että noin puolet suomalaisista eivät ole halukkaita huolehtimaan vanhemmistaan vanhana. 

Tähänhän on helppo ratkaisu. Mies jää kotiin ja hoitaa perheen ja kotityöt ;-)