Työkaveri lähentelee :(
Työkaveri pyysi treffeille. En vastannut viestiin mitään ja ahdistaa kamalasti. En voi ymmärtää, miksi ihmeessä hän "tulkitsi", että voisin olla kiinnostunut tapaamaan häntä. Olen keski-ikäinen perheellinen nainen, mikä oli hänellä hyvin tiedossa. Joudun tekemään töitä kyseisen ihmisen kanssa, mutta nyt haluaisin vain vältellä häntä. Onneksi on minua alemmassa asemassa, toisinpäin tilanne olisi vielä inhottavampi. Pidin häntä lahjakkaana työssään, mutta enää ei yhtään tee mieli edistää kyseisen ihmisen uraa. Kannattaako olla mainitsematta asiaa ollenkaan ja toivoa, että häipyy muualle?
Kommentit (50)
Olen kateellinen kirjoitti:
Miksette panisi?
Itse olen mies jolle kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut mielenkiintoa. Ikävää runkata yksin vuosi toisensa perään.
No ehkä siksi, että olen naimisissa eikä muutenkaan kiinnostaisi yhtään? Jos kukaan ei osoita mielenkiintoa, kannattaa varmaan kriittisesti pohtia omaa käyttäytymistä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella nuorella naisella tuntuu olevan fetissinä "isän" viettely. Ängetään väkisin toiseksi naiseksi, ja hellitään aggressioita tämän vaimoa kohtaan.
Kyllähän tästä on miespuolisia versioitakin pilvin pimein. Aikoinaan opiskelukaveria kauhisteltiin, joka yritti aina iskeä opettajiaan yliopistossa, ja ikävän hyvin onnistuikin. Intensiteettiä kun riitti ja yritys oli kova.
Touhussa saattaa olla jopa hiukan aggressiivinen sävy saalistettavaakin kohtaan. Eli ole varovainen. Jos alallasi piirit ovat pienet, saatat päätyä mustamaalauksen kohteeksi. Näin etenkin, jos toinen itsekin ajattelee olevansa lahjakas ja vaatii sinulta "äidillistä" huolenpitoa. Päässä kun voi viirata isomminkin. Aika harva kun on noin röyhkeän avoimesti luonnevammainen.
Juuri tämä! Siksi en osaa suhtautua huolettomasti, että piirit on todellakin pienet ja alkoi pelottaa, viiraako hänellä pahemminkin. Kun tarkemmin mietin, on olemukseltaan sellainen vähän nörttimäinen ressukka, joka saattaisi salaa olla aggressiivinen Laasasen hengenheimolainen. Ap
Herätys! Vastaat että ei kiitos ja asia on sillä kuitattu. Muuten jatkat elämää kuin ennenkin. Ja jos olet ammattilainen niin töissä käyttäydyt tätä henkilöä kohtaan kuten aiemminkin. Ei tässä ole mitään elämää suurempaa tapahtunut. Ainahan toki treffeille saa kysyä jos toinen kiinnostaa, mutta jos toinen kieltäytyy niin asia on sillä ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monella nuorella naisella tuntuu olevan fetissinä "isän" viettely. Ängetään väkisin toiseksi naiseksi, ja hellitään aggressioita tämän vaimoa kohtaan.
Kyllähän tästä on miespuolisia versioitakin pilvin pimein. Aikoinaan opiskelukaveria kauhisteltiin, joka yritti aina iskeä opettajiaan yliopistossa, ja ikävän hyvin onnistuikin. Intensiteettiä kun riitti ja yritys oli kova.
Touhussa saattaa olla jopa hiukan aggressiivinen sävy saalistettavaakin kohtaan. Eli ole varovainen. Jos alallasi piirit ovat pienet, saatat päätyä mustamaalauksen kohteeksi. Näin etenkin, jos toinen itsekin ajattelee olevansa lahjakas ja vaatii sinulta "äidillistä" huolenpitoa. Päässä kun voi viirata isomminkin. Aika harva kun on noin röyhkeän avoimesti luonnevammainen.
Juuri tämä! Siksi en osaa suhtautua huolettomasti, että piirit on todellakin pienet ja alkoi pelottaa, viiraako hänellä pahemminkin. Kun tarkemmin mietin, on olemukseltaan sellainen vähän nörttimäinen ressukka, joka saattaisi salaa olla aggressiivinen Laasasen hengenheimolainen. Ap
Pienissä ja miksei vähän suuremmissakin piireissä maine menee ikävä kyllä näissä touhuissa nopeasti. Jos olisit tapaamiseen lähtenyt, niin aika pian kaikki tietäis ja sen jälkeen selän takana miehet aina vaan arvailis, että kenen sänkyyn päädyt minäkin iltana. Ja voit olla varman, että näitä sulta melkein-saaneita miehiä alkaisi noissa keskusteluissa esiintyä aina vaan enemmän.
Pidä vaan tiukka linja ja tee selväksi sille hurmuripojalle, että et ole kiinnostunut. Se on parempi tulevaisuuden kannalta.
Luulen että olet flirttaillut ja täällä väität, että "en ole tehnyt mitään". Niin naismaista käytöstä
M46 kirjoitti:
Luulen että olet flirttaillut ja täällä väität, että "en ole tehnyt mitään". Niin naismaista käytöstä
Mitä sitten jos olisikin? Tarkoittaako se että haluaa erota ja alkaa suhteeseen jos flirttaa?
Vierailija kirjoitti:
M46 kirjoitti:
Mitä sitten jos olisikin? Tarkoittaako se että haluaa erota ja alkaa suhteeseen jos flirttaa?
Ei tarkoita, mutta treffipyyntö ei olisi tässä tapauksessa mitenkään erikoinen.
Tuo ei ole lähentelyä, eikä vielä edes seksuaalista ahdistelua. Sinua pyydettiin ulos, sinä kieltäydyit, nyt laitat tämän asian ulos päästäsi ja unohdat koko asian. Äläkä sitten ala selän takana haukkumaan katkerana sitä toimiston tyttöä joka lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herätys! Vastaat että ei kiitos ja asia on sillä kuitattu. Muuten jatkat elämää kuin ennenkin. Ja jos olet ammattilainen niin töissä käyttäydyt tätä henkilöä kohtaan kuten aiemminkin. Ei tässä ole mitään elämää suurempaa tapahtunut. Ainahan toki treffeille saa kysyä jos toinen kiinnostaa, mutta jos toinen kieltäytyy niin asia on sillä ohi.
Juuri näin: selkeä kieltäytyminen ja elämä jatkuu. Ja vastaus on siis ehdottoman tärkeä.
Vähän huolestuttavalta kuulostaa ap:n mielikuvituksen laukkaus...
Voi olla että olen erityisherkkä. Se on voimistunut eräässä tapahtumassa kuukausi takaperin. Ajauduin seksiin eräänä iltana serkkuni kanssa ja jäin siitä kiinni aviomiehelleni. Sen jälkeen kotona on oltu kuin tulisilla hiilillä :(
-ap
Pystyn samaistumaan tarinaan niin että minä olin se mies joka pyysi työkaveria ulos mutta työkaveri ei vastannut mitään vaikka viesti oli asiallinen ja naisen pitäisi olla sinkku.
Mun mielestä tuollainen vastaamattomuus on ikävää koska se on avain ajan kysymys milloin kohdataan työpaikalla ja sitten se on vaivaannuttavaa.
En olisi ollenkaan pahastunut esim siitä jos nainen olisi vastannut olevansa varattu, se on aina parempi kun ei vastaisi mitään ja kohtaaminen jatkossa ei olisi enää vaivaannuttavaa.
Ulos pyytäminen on kuitenkin täysin luonnollinen juttu ja sen voi ottaa kehuna, eihän kukaan pariutuisi jos ei yritä.
Kannattaa kieltäytyä heti. Jos ei tajua lopettaa niin pomon pitäisi tehdä asialle jotain. Meillä töissä nainen lähetti mieheltä tulleen viestitulvan miehen vaimolle ja ukko otti loparit.
Vierailija kirjoitti:
Pyysikö se että "lähdetkö treffeille" vai tyyliin "oishan se ihan mukava käydä töiden jälkeen joskus kaljalla" tms. Kyllä mäkin pyydän välillä miespuolisia työkavereita bisselle, eikä ole koskaan tullut mieleen, että joku voisi ottaa sen treffipyyntönä :D
Se oli jotenkin " Jos en ole ihan väärin tulkinnut, niin haluaisitko joskus tavata?" Kyllä meilläkin käydään töiden jälkeen kaljalla tai lounaalla, mutta siitä nyt voi puhua ihan ääneen, ei tarvitse mitään salamyhäisiä viestejä. Ap
No jos mies tietää että olet perheellinen, niin pyytäisin kahville ja sanoisin, että pyysit sitten minua treffeille. Ja että olen tosi hämmästynyt siitä, että miksi ihmeessä, kun tiedät, että olen varattu. Olet siis vilpittömän hämmästynyt ja kysyt miksi hän toimii noin.
Ehkä hänellä on sellainen moraali, että kaikkea saa yrittää mikä liikkuu. Silloin kannattaa miettiä, millaisia hänen muut arvonsa ovat ja sopivatko ne teidän yrityksenne arvomaailmaan. Käsitin, että olet ylemmässä asiassa. Selvitä asia neutraalisti ja keskustele tarvittaessa muun johdon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysikö se että "lähdetkö treffeille" vai tyyliin "oishan se ihan mukava käydä töiden jälkeen joskus kaljalla" tms. Kyllä mäkin pyydän välillä miespuolisia työkavereita bisselle, eikä ole koskaan tullut mieleen, että joku voisi ottaa sen treffipyyntönä :D
Se oli jotenkin " Jos en ole ihan väärin tulkinnut, niin haluaisitko joskus tavata?" Kyllä meilläkin käydään töiden jälkeen kaljalla tai lounaalla, mutta siitä nyt voi puhua ihan ääneen, ei tarvitse mitään salamyhäisiä viestejä. Ap
Tähän on todella helppo vastata että tulkitsit väärin. Tuohan oli ihan kohtelias viesti joka jättää sinulle varaa kieltäytyä kohteliaasti.
Vierailija kirjoitti:
Pystyn samaistumaan tarinaan niin että minä olin se mies joka pyysi työkaveria ulos mutta työkaveri ei vastannut mitään vaikka viesti oli asiallinen ja naisen pitäisi olla sinkku.
Mun mielestä tuollainen vastaamattomuus on ikävää koska se on avain ajan kysymys milloin kohdataan työpaikalla ja sitten se on vaivaannuttavaa.
En olisi ollenkaan pahastunut esim siitä jos nainen olisi vastannut olevansa varattu, se on aina parempi kun ei vastaisi mitään ja kohtaaminen jatkossa ei olisi enää vaivaannuttavaa.
Ulos pyytäminen on kuitenkin täysin luonnollinen juttu ja sen voi ottaa kehuna, eihän kukaan pariutuisi jos ei yritä.
Ymmärrän kyllä tilanteesi ja minusta sinun käytöksessäsi ei ole mitään vikaa. Tässä tapauksessa ei kuitenkaan ollut kenellekään epäselvää, että en ole sinkku. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen kirjoitti:
Miksette panisi?
Itse olen mies jolle kukaan nainen ei ole koskaan osoittanut mielenkiintoa. Ikävää runkata yksin vuosi toisensa perään.
No ehkä siksi, että olen naimisissa eikä muutenkaan kiinnostaisi yhtään? Jos kukaan ei osoita mielenkiintoa, kannattaa varmaan kriittisesti pohtia omaa käyttäytymistä. Ap
Kai ymmärrät että naiset ovat passiivisia eivätkä tee elettäkään selvinpäin missään tilanteessa.
Haluaisitko viedä neitsyyteni? Ei vaihdeta nimiä eikä mitään. Pelkka puhdas fysikaalinen seksiakti.
kokematon M36
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän on todella helppo vastata että tulkitsit väärin. Tuohan oli ihan kohtelias viesti joka jättää sinulle varaa kieltäytyä kohteliaasti.
Kyllä! Juuri näin! Tuohan jättää vielä hyvän välin kohteliaasti kieltäytyä. Itsellä vähän sama tilanne vuosia sitten ja silloin sanoin tyypille, että ei, se katseiden vaihto ei puoleltani tarkoittanut halukkuutta tavata yksityisesti työpaikan ulkopuolella. Homma oli sillä selvä.
Sain naispuolisen työparini kyrpäkoukkuun,alkoi vähän kuin vahingossa,töissä ei muita illalla paikalla kun suutelin märän kielarin.Kertoi et aviomies sängyssä surkea,pääsin heti nussimaan sen jälkeen lähes joka päivä siivouskomerosta talon pyöräsuojasta alkaen.Tosi kiimapillu,16 v.sitä kesti kunnes vaihdoin työpaikkaa,sit hankala jatkaa.Kävin 6 kertaa naisen luona panemassa mut hiukan huono jos tulee yllätetyksi.Olisin halunnut nussia paksuksi,olis saanut minusta muiston vaan ei luopunut ehkäisystä.
L ut kamies yrittää edetä reittä pitkin.