Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä verran minulla on laihdutettavaa? En osaa oikein itse arvioida: 81,2 kg , 168cm,

Vierailija
27.02.2018 |

Havahduin juuri painooni, kun menimme juhlimaan tuttavanpiirin 50-v juhlia. Muistin että 10 vuotta sitten minulla oli päälläni sellainen vaate, jota nyt en muista sen jälkeen käyttäneeni ollenkaan, en enää mahdu siihen lähellekään,
Kilot ovat siis tulleet pikkuhiljaa noin vuosikymmenessä.
Mutta minkä verran 52 vuotiaana pitää vielä pudottaa tuosta? En kuvittelekaan, että voisin painaa 62 kg, jonka painoin 25 vuotta sitten. Mutta jotain osviittaa olisi kiva kuulla.
Pitääkö pudottaa kymmenen kiloa, vai kymmeniä? Vai viisi kiloa? Kertokaa keski-ikäiset kokemuksianne.
Kirjaudun tänään sulamoon seuraamaan kaloreita.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sun nyt kuiteskin pitäisi painaa se 62kg. Kun minä olin nuori painoin 52kg ja olen samanpituinen kuin sinä. Nyt olen 60kg, enkä haaveile siitä 52kilon painosta, mutta 80kg painoa olisi ihan hirveää.

Vierailija
22/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 52-vuotias, ja painan saman verran kuin parikymppisenä, eli 53 kiloa. En aio lihoa tästä sen takia, että olen vanha. Ikä ei ole mikään syy ylipainoon.

Minä, syksyllä 64 täyttävä nainen samoilla mitoilla 168 cm ja 53 kg.

Kaksi lasta synnyttänyt ja kilpirauhasen vajaatoiminnasta kärsin johon ollut lääke jo lähes 30 vuotta. Nämähän olis "hyviä" syitä olla rauhassa merinorsun kokoinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäinen ja pituinen kuin ap, mutta en tiedä painoani. Olen tässä vaan ihmetellyt, kun koko 40 ja 42 ei enää ole sellaisia vaatehyllyjä, joissa edes pysähtyisin. Jotenkin kuljen luonnostaan - eli vuosien mittaan oppinut - menemään kohtaan jossa vaatekoko 44 löytyy. 

En kyllä ole pitänyt itseäni ylipainoisena, enkä norsun kokoisena ollenkaan. Olen mallia kurvikas, eli vyötärö on selkeästi ja runsaan kävelyn ansiosta sanoisin, että pakarat kuitenkin ihan kohdallaan, rintaliivit D-85.

Yritin tuossa alkuvuodesta lukea sitä viiden kilon pudotus-ketjua, mutta siellä oli tosiaan jotkut 22- vee ihan 170 senttisenä kuukaudessa pudottamassa raivoisasti 55 kilosta  50 kiloon. Ei pysty enää tämänikäisenä moiseen. Sitä vaan näyttää typ: kuivan kesän oravalta silloin, ei millään pahalla mutta näin se on. Pyöreys on paremman näköistä kuin nuo kaulajänteet kireällä urheiluvaatteissa suhaavat, aivan liian laihat, 50 kg ikätoverini. 

Vierailija
24/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen samanpituinen kuin sinä, vähän vanhempi ja painan 96 kg, ikävä kyllä. Vaatekoko on 44-46. Mutta olen hyvässä kunnossa ja treenaan ja liikun. 2 kg pudottanut nyt parissa-kolmessa viikossa ja tavoite on sinun painosi. Katsotaan sitten lisää, kun siihen toivottavasti pääsen.

Ruoka vaan maistuu liian hyvin ;(.

Niin se ruoka maistuu hyvältä myös hoikemman suussa. Olisikohan annoskoossa ollut vikaa? Kaikkea saa syödä mutta kohtuudella

No nimenomaan annoskoossa on vikaa. Tänään olin ihan ravittu, mutta kun maistui hyvältä, söin toisenkin lautasellisen. Ja sitten oli ähky ja kirosin itseäni.

Vierailija
25/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52, 170 cm ja painan 62, olet vähän lyhyempi joten kutosella sen sun painon pitäisi alkaa....

Vierailija
26/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 kg pois.

Vierailija
27/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEitä vaaka v.....uun!

Ota mittanauha ja peili tilalle.

Mittaat mahan ympäryksen ja katsot että se on alle 80cm.

Vaaka on hyödytön, kun tarkoitus on saada lihasta.

Syö niin kasvispainotteisesti kun voit, ja hyviä rasvoja.

Liiku vain sellaisia juttuja mistä tulee hyvä olo.

Osta sellaisia vaatteita kun haluat. Kenellekään ei kuulu pskan vertaa, jos et bikineissä näytä 20 vuotiaalta.

Vierailija
28/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään ei tule koskaan laihduttaa. Laihduttaminen tulee unohtaa kokonaan, vaikka painaisi 130kg.

On vaarallista ja haitallista laihduttaa.

Terveellistä ja älykästä on muuttaa pikkuhiljaa ja loppuelämää ajatellen ruokavalionsa kasvispainotteiseksi ja vähä sokeriseksi.

Terveellistä ja älykästä on etsiä itselleen sopivia ja mieluisia tapoja liikkua ja ulkoilla.

Vierailija
29/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täytän huhtikuussa 48, olen 166 pitkä ja tavoitepainoni on 75. Olen kamppaillut painon kanssa koko ikäni, jo yläasteelta asti ja vuonna 2007 sain laihdutettua tuohon painoon ja olin myös kuntoilun myötä hyvässä fyysisessä kunnossa. Viihdyin tuossa koossa loistavasti, sain jopa ostettua tavallisesta kaupasta vaatteita. Nyt olen tiputtanut painoa h-i-t-a-a-s-t-i ruokavaliomuutoksella 105 kilosta 91 kiloon, en mittaile tai punnitse mitään enkä koe olevani laihdutuskuurilla. Vaikeinta tässä on ehkä sietää tätä hitautta. Mutta ei ne kilot ole minulle hetkessä tulleetkaan, joten parempi vain edetä maltilla. Ja suunta on kuitenkin oikea.

Löytyisikö ap:n historiasta joku paino, jossa hän on viihtynyt ja ollut sinut itsensä kanssa? Toki ikäkin tuohon vaikuttaa. Olin itse yläasteella 65kg ja koin olevani kauhea läski ja että ihmisetkin bussissa tuijottaa. 37-vuotiaana tunsin olevani aika vetävän näköinen siinä 75 kilon painossa :-)

Vierailija
30/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea on toiselle sanoa, ruumiinrakenne vaikuttaa ja se, onko lihasta minkäverran. Minä olen kapeanmallinen ja harrastan kohtuullisesti liikuntaa, eli joka päivä kävelyä n. 5-10 km, pari puolen tunnin jumppaa viikossa, muutama puolen tunnin jooga + yksi 75 min ohjattu jooga, lisäksi vuodenajan mukaan uintia, hiihtoa, lumikenkäilyä, pyöräilyä ja metsäjuoksua. Olen 50 v, 170 cm ja 62 kg ja tunnen olevani oikein sopivassa painossa, nuorena painoin n. 55-57 kg ja tunsin olevani vähän liian hoikka. Olen vegaani ja syön terveellisesti (eli ei esim. sokeria juurikaan), joten pysyn tässä painossa oikeastaan ihan itsekseen. Olessani sekaani, painoin 10 kg enemmän. 

Vierailija
31/31 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 166 cm ja painan saman mitä sinä, ikää 39v. Olen laihduttanut viime kesästä kohta 9 kg ja yritän vielä saada ainakin 6 kg pois. Tavoitepainona mulla on 75 kg. Katsotaan sitten miltä tuntuu ja näyttää kun se on saavutettu, mutta jo nyt olo on paljon parempi kuin viime kesänä. XL vaatteet on kyllä jo saanut laittaa lattiaräteiksi, osa vaatteista on M ja osa L.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän