Mikä myy?
Heti alkuun tämä ei ole pila vaan kysyn vakavissani sillä olen 21w ja suoritan myynnin ammattitutkintoa ja tehtäviini kuuluu mm.oman 'kaupan suunnittelu' joten mitä te ostaisitte jos saisitte päättää siis ihan mitä tahansa tosin tietysti miel.materialistisia juttuja ei esim.maailmanrauhaa.Pyytäisin vastauksiin jotain mitä haluaisi ostaa muttei ole saanut mistään,älkää siis vastatko esim.''ostaisin suklaavanukasta''
Kommentit (22)
Myyjätär kirjoitti:
Heti alkuun tämä ei ole pila vaan kysyn vakavissani sillä olen 21w ja suoritan myynnin ammattitutkintoa ja tehtäviini kuuluu mm.oman 'kaupan suunnittelu' joten mitä te ostaisitte jos saisitte päättää siis ihan mitä tahansa tosin tietysti miel.materialistisia juttuja ei esim.maailmanrauhaa.Pyytäisin vastauksiin jotain mitä haluaisi ostaa muttei ole saanut mistään,älkää siis vastatko esim.''ostaisin suklaavanukasta''
No seksi noin yleensä...
Komppaan! Täältä ei löydy ystävällisesti palvelevaa kunnon ompelukoneliikettä (josta saisi myös huollot ja pikkukorjaukset) kirveelläkään.
Ja minä olen odottanut jo vuosia suomalaisia hamppu- ja viskoosikankaita sekä lankoja. Ehkä niitä jollain aikataululla tulee kun varmuudella tiedän, että kehitystyötä on aloiteltu. Mutta odottavan aika on kovin pitkä..