Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä myy?

Myyjätär
27.02.2018 |

Heti alkuun tämä ei ole pila vaan kysyn vakavissani sillä olen 21w ja suoritan myynnin ammattitutkintoa ja tehtäviini kuuluu mm.oman 'kaupan suunnittelu' joten mitä te ostaisitte jos saisitte päättää siis ihan mitä tahansa tosin tietysti miel.materialistisia juttuja ei esim.maailmanrauhaa.Pyytäisin vastauksiin jotain mitä haluaisi ostaa muttei ole saanut mistään,älkää siis vastatko esim.''ostaisin suklaavanukasta''

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kehittämään liike-idean jonkun tuotteen ympärille mikä kiinnostaa itseäsi! Esim. jos harrastat ompelua, voisi esim ompelutarvikekauppa konehuollolla ja korjausompelupalvelulla toimia hyvin.

Itse kaipaan juuri vastaavanlaisia pikkukauppoja jossa monta palvelua voisi löytyä samasta liikkeestä. Esim. juuri suutari ja vaatekorjaus- sekä pesulapalvelut. Ymmärrän että nämä vaativat eri osaajat taustalle, mutta yhdistelmäliikkeessä asiointi olisi niin paljon kätevämpää kuin erikseen kivijalkapuodeissa ravaus.

Käsityöläisenä kaipaisin myös enemmän valikoimaa kauppoihin. Ymmärrän ettei nappikaupan pito ole kannattavaa suomessa, mutta ehkä se olisi jos tämän yhdistäisi muuhun liiketoimintaan? Erikoispitsejä, nappeja, helmiä yms saa tätänykyä tilattua vain netin kautta, jolloin laatu ei ole niin hyvää.

Myös eettiset ja ekologiset tuotteet kiinnostavat. Esim. kauppa joka myisi suomessa kasvatetuista materiaaleista ja suomessa valmistettuja kankaita, esim pellava, hamppu, viskoosi. Vaateala on kiehtova mutta hyvin epäeettinen, joten kaikki parannukset tähän liittyen olisi kivoja.

Komppaan! Täältä ei löydy ystävällisesti palvelevaa kunnon ompelukoneliikettä (josta saisi myös huollot ja pikkukorjaukset) kirveelläkään.

Ja minä olen odottanut jo vuosia suomalaisia hamppu- ja viskoosikankaita sekä lankoja. Ehkä niitä jollain aikataululla tulee kun varmuudella tiedän, että kehitystyötä on aloiteltu. Mutta odottavan aika on kovin pitkä..

Vierailija
22/22 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjätär kirjoitti:

Heti alkuun tämä ei ole pila vaan kysyn vakavissani sillä olen 21w ja suoritan myynnin ammattitutkintoa ja tehtäviini kuuluu mm.oman 'kaupan suunnittelu' joten mitä te ostaisitte jos saisitte päättää siis ihan mitä tahansa tosin tietysti miel.materialistisia juttuja ei esim.maailmanrauhaa.Pyytäisin vastauksiin jotain mitä haluaisi ostaa muttei ole saanut mistään,älkää siis vastatko esim.''ostaisin suklaavanukasta''

No seksi noin yleensä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän