Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä Saara Aallon viisubiiseistä tai ehdokkaista on mielestäsi parhain?

Vierailija
27.02.2018 |

Mun mielestä Queens tai Monsters. Ehkä Monsters kuitenkin on ykkönen!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monsters

Vierailija
2/2 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Monsters. Aluksi olin sitä mieltä, että ilman muuta Monsters, koska siinä on hyvä sanoma ja kiva melodia. Lähtee hyvin liikkeelle ja kaikissa osioissa on jotain jujua. Lähtökohdat ovat siinä musta siis parhaat, mutta en oikein tiedä, mitä mieltä olen lapsikuorosta ja kertsin iloisesta taustajumputuksesta (se mitä ilmeisesti sanotaan Ibiza-kompiksi). Toisaalta Domino soi päässä sitkeästi ja Queensissäkin on puolensa. Domino tuntuu kuitenkin ehkä enemmänkin toimivalta radiorenkutukselta, koska nykyiset radiosoittobiisit ovat just tuollaisia toistoa toiston perään. Dominossa on kyllä toimivat taustasuhinat ja sellainen pehmeä soundi, ehkä noista parhaiten viimeistelty biisinä. Queensin heikkoutena on kilinkolin skriik, eli onko se sitten sovitus tai tuotanto vai mikä, mutta aika paljon on korvalle kovia ulvauksia ja metallista kalkatusta. Siis muussakin äänimaisemassa kuin siinä, mitä kuullaan artistin suusta.

Kaikki siis ovat kuitenkin musta ihan ok edustusbiisejä, tuskin olisi jollain toisella metodilla löydetty tuon parempaa kärkikolmikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän