Millainen on ihminen jolta ei kuule koskaan mitään syvällistä?
Lähipiirissä on keski-ikäinen henkilö joka on näitä 'minä-minä-minä' ihmisiä. Joko aina äänessä tai sitten mököttää kuin pieni lapsi. Mitään syvällistä en ole ikinä kuullut henkilön sanovan vaikka tuntenut vuosikaudet. Kuuluu myös muka poliittisiin piireihin. Enemmän on kiinnostunut juoruista ja kaikista draamoista jne. Jos asioista keskustelee, kohottaa ääntään eikä pysty yhtään rakentavaan keskusteluun. Mitään asia-asiaa kuten tyyliin huolta vaikka maailmantilasta en ole koskaan kuullut. Koko elämä pyörii vaan oman navan ympärillä, ihan kuin muita kiinnostaisi jatkuvasti kuulla kävikö hän kaupassa eilen vai toissapäivänä ostamassa maitopurkin ja mihin kellonaikaan tms. Suhtautuu todella ylimielisesti ja yliolkaisesti jos joku yrittää keskustella jotain vähän asiapitoisempaa. Tuntuu että omasta mielestään hän on ihmiskunnan huipulla.
Kommentit (5)
No anna olla. Voi olla ettei halua avautua, vaan pitää ns. julkisivua ulospäin. Tiedän tälläisen henkilön ja syö oikeasti masennuslääkkeitä ja ollut todella rankkaa. Ei siis luota ihmisiin. Oletko yrittänyt itse näyttää omaa heikkouttasi ja kysyä samalla onko hänellä ollut koskaan samankaltaista tilannetta
Kokoomuslainen.