Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ollaan miehen kanssa

Vierailija
27.02.2018 |

Kavereita. En tajua miksi tämä ei onnistuisi?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niissä tapaamisissa, jotka mies aiemmin kielsi sen uhalla, että heittää sinut ulos ja joudut sitten asumaan sillan alla?

Tämä ketju jäi erityisesti mieleesi, kun niin moneen kertaan vannoit ja vakuutit saavasi häädön, jos yhtään uskallat vastustaa miehen tahtoa.

Sama oli pari viikkoa sitten viinan kanssa, sitä ei missään nimessä saanut olla taloudessa ja mies ehdottomasti vaati täysraittiutta ap:ltä. Mutta äkkiäkös ne asiat muuttuvat? :D Just tästä tykkään ammattivalittajassa, ettei hän koskaan anna minkään aikaisemman juttunsa häiritä, hän vaan tyynesti muuttaa tarinaa ja kenties taas joskus nostaa sen esille. Eikä ota mitään vänkäilyjä vastaan. Meidän oma naispuolinen Paavo Väyrynen. 

Olen mä raitis mutta on mulla viinaa kotona ja mökillä.

Vierailija
42/45 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhut, 40. Itsekin olen ihaillut ammattivalittajan vankkumatonta itsetuntoa, jota ei ikinä horjuta mikään. 

Tänään tätä, huomenna tuota, mutta pokka pitää.  :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä uusin skenaariohan on ihan mahtava. Olette miehen kanssa kavereita. Eli sait sitten kaiken muun hyvänä lisänä sen kaverinkin, jota olet niin kaivannut. Go girl!

Vierailija
44/45 |
28.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas rakastajaprojekti etenee?

Hienoa, että mies suhtautuu rakastajan hankkimiseen niin myötämielisesti, vaikka ei anna sun tavata naispuolisia ystäviä.

Vierailija
45/45 |
02.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäslainen viikonloppu teille kaveruksille on tulossa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi