Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder-mies käyttäytyy näin? Viestittelee Tinderissä niitä näitä 2 kk, ei pyydä treffeille, lopulta

Vierailija
27.02.2018 |

minä (nainen) pyydän ja treffit sujuvat hyvin. Mies sanoo treffeillä, että hitto olis pitänyt pyytää sinua jo ulos jo paljon aiemmin, en tajunnut ollenkaan että olet noin upea nainen jne. Seksiäkin harrastetaan. Minusta mies on mukava, mutta en ole kovin vakavasti kiinnostunut hänestä. Treffien päätteeksi mies sanoo, että haluaisi tosi mielellään tutustua enemmän ja tavata uudelleen. Sanon ok, voidaan käydä vaikka kahvilla (mitäpä siinä menettää?). Kutsua toisille treffeille ei kuitenkaan koskaan kuulu. Sen sijaan mies viestittelee ulkonmaanmatkaltaan ostaneensa minulle tuliaisia eikä malta odottaa, että pääsee antamaan ne minulle. Jälleen kuluu viikkoja, en kurillanikaan tee aloitetta treffeihin, eikä sitä tee myöskään mies.

wtf?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu

Vierailija
2/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamaton, masentunut, ujo?

jotain salattavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu tai pitää sinua B-suunnitelmana, tai kumpaakin.

Vierailija
4/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä jo 1.treffeillä?

Vierailija
5/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiä jo 1.treffeillä?

Miksipä ei :D

Vierailija
6/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on vaan sellainen tyhjänpuhujatyyppi. Seksi kelpaa kun sitä on tarjolla, ja kun puhuu paljon korulauseita, kehuu kauneutta, ja lupaa lahjoja, niin sitä heruu varmaan herkemmin. On selvä että ei ole mitään täydellinen kumppani...

Vierailija
7/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä jo 1.treffeillä?

Ap, älä mene varsinkaan Tinderin kautta tavatun miehen kanssa ekalla tapaamisella sänkyyn, jos etsit vakavampaa suhdetta. Terveisin oman eksänsä seksiseikkailuja sivusta seurannut nainen, joka löysi Tinderistä vakavan suhteen ihanan miehen kanssa. :)

Vierailija
8/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä jo 1.treffeillä?

Ap, älä mene varsinkaan Tinderin kautta tavatun miehen kanssa ekalla tapaamisella sänkyyn, jos etsit vakavampaa suhdetta. Terveisin oman eksänsä seksiseikkailuja sivusta seurannut nainen, joka löysi Tinderistä vakavan suhteen ihanan miehen kanssa. :)

Jos suhteen tuleva vakavuusaste riippuu siitä, onko menty sänkyyn ekoilla treffeillä niin liekö tuo niin vakavaa kuitenkaan. Siis eihän tosi rakkautta tuollaisella mitata. Jos suhde on ottaakseen tulta alleen, niin ei siihen vaikuta se milloin mennään ekan kerran sänkyyn!

Vierailija
9/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksiä jo 1.treffeillä?

En ole ap enkä ole Tinderissä (olen parisuhteessa), mutta jos deittailisin Tinderin kautta niin menisin ensimmäisellä tapaamisella sänkyyn silloin, kun siltä tuntuisi.  Ei mitään hävittävää, koska en todellakaan voisi kuvitella kiinnostuvani miehestä kanssa, joka itse suostuisi ensimmäisellä kerralla seksiin mutta ei hyväksyisi sitä naiselta.

Vierailija
10/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin mun ex-miesystävä tapaa tinden kautta pari naista viikossa.

Vie naisia seurasaareen, gallerioihin, leffaan, ulos syömään, suokkiin, milloin minnekin. Ei hae mitään elämänkumppania eikä haaveile yhteen muutosta vaan treffailee ja tapailee, tekee joidenkin kanssa tallinnan ja ruotsin reissuja, naiskaveripiiri alkaa olla sellainen että aina joku lähtee jonnekin. Kertoo välillä että tää hammaslääkäri oli viehättävä ja torstaina tapaan toimittajan...

Nykyään on kai tulossa tällainen jenkkiläinen treffailukulttuuri joka ei olekaan tarkoitus johtaa mihinkään muuhun kuin ajanviettoon ja ulkona käymiseen.

Vierailija
11/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introvertti ja saamaton/aloitekyvytön ujopiimä. Älä jatka tapailua, mikäli et halua olla loppuakin aikaa suhteestanne se aloitteellinen osapuoli. Helvetin raivostuttavaa!

Vierailija
12/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko se on varattu tai sitten se on kiireinen uusien ja kiinnostavien Tinder-deittiensä kanssa, jotka myös antavat ekoilla treffeillä.  Tai se on joku perässä vedettävä beta-mies, joka odottaa, että sä teet kaikki aloitteet.

Vierailija
13/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie naisia seurasaareen, gallerioihin, leffaan, ulos syömään, suokkiin, milloin minnekin. Ei hae mitään elämänkumppania eikä haaveile yhteen muutosta vaan treffailee ja tapailee, tekee joidenkin kanssa tallinnan ja ruotsin reissuja, naiskaveripiiri alkaa olla sellainen että aina joku lähtee jonnekin. Kertoo välillä että tää hammaslääkäri oli viehättävä ja torstaina tapaan toimittajan...

Nykyään on kai tulossa tällainen jenkkiläinen treffailukulttuuri joka ei olekaan tarkoitus johtaa mihinkään muuhun kuin ajanviettoon ja ulkona käymiseen.

Mun mielestä tuollainen on turhauttavaa. Minä itse miehenä etsin vain vakavaa parisuhdetta ja tuntuu että kelpaisin naisille vain kaveriksi, ei ole suhteesta tietoakaan..

Vierailija
14/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiire treffailla muita. Sanoo sen minkä luulee naisten haluavan kuulla ja ylläpitää suhdetta tällä tavalla.

Vierailija
15/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuollainen on turhauttavaa. Minä itse miehenä etsin vain vakavaa parisuhdetta ja tuntuu että kelpaisin naisille vain kaveriksi, ei ole suhteesta tietoakaan..

En minäkään tuollaista ymmärrä mutta exä on tyytyväinen, että saa seuraa. Ehkä ei kannata hampaat irvessä yrittää.

Vierailija
16/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on? Toki jos on liikaa rahaa ja se pitää tuhlata johonkin niin mikäs siinä. Kuulostaa vaan oudolta tuo jenkkiläinen treffailukulttuuri.

Vierailija
17/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kovin vakavasti kiinnostunut hänestä...pidät kuitenkin varalla?

Vierailija
18/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä tuossa on? Toki jos on liikaa rahaa ja se pitää tuhlata johonkin niin mikäs siinä. Kuulostaa vaan oudolta tuo jenkkiläinen treffailukulttuuri.

No rahaa hänellä kyllä on ja kai ei halua istua yksin kotona, kun asuu stadin keskustassa.

Vierailija
19/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä on erilaisia tarpeita ja tavoitteita. Sukupuolet ei enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen ja enää ei ole mikään ihanne ja normi päätyä kahden välisiin parisuhteisiin ja perustaa se perhe. Kaikkea ei enää haeta elämään sen parisuhteen kautta vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia ja jopa harmitonta ajanvietettä. 

Vierailija
20/26 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa pitää sut varalla samalla tavoin kuin sinä hänet: sitä varten jos joskus ei ole ketään muutakaan. Juuri tuolla tavoin pidetään suhde taskulämpimänä. Laitetaan joku parin minuutin kirjoittamista edellyttävä viesti tietyin väliajoin, että kehtaa joskus puutteessa tarvitttaessa lähestyä, mutta ei kuitenkaan ole mitään vakavaa kiinnostusta. Eli suhdetta ajatellen aika huono tilanne, kumpikaan ei ole kovin toisesta kiinnostunut. Mutta ajanvietteensä itsekullakin. Jotkut tykkää skitsoilla ihmisistä, jotka ei heistä välitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan