Arvon av-manmat, valaiskaa minua puusilmää.
Mitä mies tarkoittaa, kun pyysin häntä lähtemään kuskiksi. Hän sanoi että haluaa jotain enemmän. Ei häntä kiinnosta kuskihommat. On kuulemma tympeää vain istua koko ilta ja selvinpäin. Jäin miettimään tuota "haluan jotain enemmän". Kertoi myös olevansa käytännön ihminen ja toiminnan. Vihjaileeko siis että haluaisi vain panna?!
Kommentit (7)
Tämä mies on aikaisemminkin ollut mulla kuskina eikä meillä silloin ollut minkäänlaista sutinaa. Ihan asiallinen mies oli.
Tuo on aika mystinen kommentti. Kun ryhtyy arvailemaan, mitä toisen päässä liikkuu, on suuri mahdollisuus että pieleen menee. Mitä jos kysyisit häeltä suoraan, mitä tarkoitti?
Aika suora vihje. Jos et tuosta ymmärrä niin aika kokematon olet.
Vierailija kirjoitti:
Aika suora vihje. Jos et tuosta ymmärrä niin aika kokematon olet.
Totta, olen aika kokematon tällaisten suhteen. Ollaan kirjoiteltu tosi pitkään mutta juttu ei sen kummemmin ole edennyt mihinkään suuntaan. Enkä totta puhuen tiedä haluanko edes että etenee. Kipinää kyllä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on aika mystinen kommentti. Kun ryhtyy arvailemaan, mitä toisen päässä liikkuu, on suuri mahdollisuus että pieleen menee. Mitä jos kysyisit häeltä suoraan, mitä tarkoitti?
Täytyy kysyä sopivan tilaisuuden tullen. Kysyinkin siinä tekstaillessa "mitähän se enemmän olisi"? Mutta sen mies sujuvasti ohitti kokonaan.
Hän haluaa viinaa, koska ei halua kuskiksi.
Hän suostuu kuskiksi, kun saa pannakin.