Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvon av-manmat, valaiskaa minua puusilmää.

Vierailija
27.02.2018 |

Mitä mies tarkoittaa, kun pyysin häntä lähtemään kuskiksi. Hän sanoi että haluaa jotain enemmän. Ei häntä kiinnosta kuskihommat. On kuulemma tympeää vain istua koko ilta ja selvinpäin. Jäin miettimään tuota "haluan jotain enemmän". Kertoi myös olevansa käytännön ihminen ja toiminnan. Vihjaileeko siis että haluaisi vain panna?!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän suostuu kuskiksi, kun saa pannakin. 

Vierailija
2/7 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä mies on aikaisemminkin ollut mulla kuskina eikä meillä silloin ollut minkäänlaista sutinaa. Ihan asiallinen mies oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika mystinen kommentti. Kun ryhtyy arvailemaan, mitä toisen päässä liikkuu, on suuri mahdollisuus että pieleen menee. Mitä jos kysyisit häeltä suoraan, mitä tarkoitti?

Vierailija
4/7 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika suora vihje.  Jos et tuosta ymmärrä niin aika kokematon olet.

Vierailija
5/7 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika suora vihje.  Jos et tuosta ymmärrä niin aika kokematon olet.

Totta, olen aika kokematon tällaisten suhteen. Ollaan kirjoiteltu tosi pitkään mutta juttu ei sen kummemmin ole edennyt mihinkään suuntaan. Enkä totta puhuen tiedä haluanko edes että etenee. Kipinää kyllä löytyy.

Vierailija
6/7 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on aika mystinen kommentti. Kun ryhtyy arvailemaan, mitä toisen päässä liikkuu, on suuri mahdollisuus että pieleen menee. Mitä jos kysyisit häeltä suoraan, mitä tarkoitti?

Täytyy kysyä sopivan tilaisuuden tullen. Kysyinkin siinä tekstaillessa "mitähän se enemmän olisi"? Mutta sen mies sujuvasti ohitti kokonaan.

Vierailija
7/7 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa viinaa, koska ei halua kuskiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän