Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän käytös liittyen pukeutumiseeni, apua

Vierailija
27.02.2018 |

Olen juuri täyttänyt 18 ja poikaystävä täytti muutama kuukausi sitten. Olen kasvanut hyvin uskonnollisessa perheessä kuten poikaystäväkin.

Nyt olen muuttanut omilleni ja haluaisin viimeinkin pukeutua sillä tavalla kuin itse haluan. Kävin ensimmäisestä palkastani ostamassa itselleni vaatteita, mutta ne eivät kelpaa poikaystävälle. Pillifarkut ovat hänen mielestään liian kireät ja polvipituinen hame liian lyhyt (tuolla kelillä nyt alla on kuitenkin merinovillasukkahousut) V-aukkoinen paita näyttää liikaa rintoja vaikka alla on toppi.

Pelotta jo ajatella kesää kun aion/haluaisin käyttää toppeja jotka meillä ei ole koskaan olleet sallittuja kun olkapäiden pitää peittyä. Ja hameita ilman sukkahousuja.

Ymmärrän että hänet on kasvatettu yhtä tiukassa kurissa kuin minäkin, mutten halua elää mahdollisesti loppu elämääni näin. Myöskään korut ei ole sallittuja.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sido itseäsi noin nuorena poikaystävään! Nyt sinun on aika tutustua itseesi, luoda omia arvoja ja 

ajatuksia. Opiskele tulevaisuutta varten, nauti nuoruudesta ja elämästä. Jos poikaystäväsi jatkossakin

rajoittaa sinua, sano että on parempi teille molemmille lähteä eri teille. Kaikkea hyvää sinulle! 

Älä alistu kenenkään kynnysmatoksi vaan kasvata omaa itsetuntoasi ja -tuntemustasi.

Vierailija
22/24 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse loppuelämää viettää miettien pukeutumista kun jätät sen kontrolloivan ääliön ja vaihdat fiksumpaan.

Lisään vielä

Oikeastiko olet sitä mieltä, että tuon kanssa aiot viettää loppuelämäsi? Olet vasta 18-vuotias.

Ja tehdä kymmenen kakaraa lesta-tyyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää istua alas keskustelemaan. Ehkä muutaman kerran. Hakea jutteluyhteys. Sitten puhua todellisista tunteista, todellisista peloista, todellisista toiveista ja olla oma itsensä ja Omana Itsenä Kuunnella Toista. Helppoa? Miks ei? :)

Vierailija
24/24 |
27.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista poikaystävistä on vain haittaa :D eläkää naiset yksin, kun kerrankin mahdollisuus on. Suurimman osan ajasta ihmiskunnan historiassa nainen on ollut miehen omaisuutta ja on vieläkin useimmissa kulttuureissa, me nykyajan länsimaiset naiset olemme todella onnekkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän