Muita jotka sai/saa aina jonkun halpistuotteen tilalle, kun muut saavat merkkituotteen?
Tänne saa vastata kaiken ikäiset, mutta mainitkaa ikänne ja mikä tavara. Itse sain vuosi sitten 20€ markettirepun johon äiti ompeli jonkun partio-ketunpää merkin kun muut lupkkajaverit saivat aidot kånkenit. Olen nyt 15v.
Kommentit (2)
Sain oikeiden barbien sijaan sellaisia barbin kokoisia onttoja muovinukkeja. Niillä oli rumat ilmeet, välittömästi takkuun menevät hiukset ja jäykät polvet. Olisin mieluummin ottanut yhden aidon barbin kuin kymmenen halpisnukkea. 1990-luvun alkupuolta tämä, en muista tarkemmin. Myöskään aitoja Adidaksia ei tietenkään saanut, eikä edes mitään merkittömiä verkkareita, vaan Virosta ostettuja feikkejä. Hävetti, kun takissa luki joku Adibas.
Nyt aikuisena tietysti ymmärrän, että silloin oli todella tiukkaa, vanhemmilla asuntolaina maksettavana ja isällä koko perheen elatus kun äiti hoiti lapsia kotona. Lapsena silti harmitti.
Olen vm. -85
Silloin kun jojot tulivat muotiin niin muut saivat punaisia coca-cola jojoja. Minä sain jonkun sirkuksesta ostetun romu-jojon joka ei edes toiminut ja siinä ei lukenut mitään.