Oletko uusavuton?
Kommentit (7)
Kaikki paitsi vaatteiden korjaus. Nappien ompelu joten kuten. Ompelukonetta en koskaan oppinut käyttämään ja reuman takia kaikki sorminäppäryyttä vaativa on melkein mahdotonta.
N28v
Vierailija kirjoitti:
Sulakkeen osaan vaihtaa. Se on sellainen katkaisija, joka nostetaan ylös jos se on kosahtanut.
Hämmennyin ihan hirveästi tässä uudessa asunnossani, kun totesin sulakkeen palaneen, kävin ostamassa uusia ja sitten avasin seinän lootan, ja siellä olikin noita vipuja. "Mitä NÄMÄ nyt ovat?!" Soitto iskälle ja homma selvisi. :D
Kaikki onnistuu mutta vaatteiden korjausjälki ei ole parasta mahdollista
Napit ja vaatteet, pakasti, suihkukaivo. Sulakkeen vaihtoon tarvitsisin ohjeet, koska kaikissa asunnoissa joissa olen aikuisena asunut on ollut ne ylös-alas napsautettavat eikä niitä vanhanaikaisia. Ajokorttia tai autoa ei ole, joten renkaanvaihdon opettelu ei ole ollut tarpeen. Jotain siitä tiedän, koska lapsena olin usein isän mukana kun vaihtoi renkaita, mutta siitä on jo aikaa...
Mun on todettava että olen täysin uusavuton. Mies hoitaa kaikki nuo em. hommat, myös napin ompelemiset ja ennen ne hoiti isä. En halua edes tietää mitä tapahtuu, jos joskus tulee ero tai jään leskeksi. Asutaan vielä kaiken lisäksi isossa ok-talossa.
Sulakkeen osaan vaihtaa. Se on sellainen katkaisija, joka nostetaan ylös jos se on kosahtanut.