Miehet pakenee mua, miksi? Mammat selittäkää!
En ymmärrä yhtään. ensin saan esim. Tinderissä viestejä, mutta kun pitäisi tavata, ei miehet halua. Viestittely kyllä jatkuu.
Jos olen ulkona, saan huomiota ja flirttailua, mutta jos osoitan vastakaikua, miehet katoaa. Mistä tämä johtuu? Jos juttelen jonkun kanssa ystävällisesti, miehet näyttävät läinnä kauhistuneilta. Itsetunto on aivan murskana. Olen 42 v, mielestäni ihan nätti ja hoikka. Olen ollut pitkässä parisuhteessa.
Tuntuu kuin miehet suorastaan karttaisivat minua. En ole pommittaja tai muuten riipustaudu. Auttakaa!
Kommentit (18)
Sulla on joku ongelma, jonka takia olet levoton, ailahtelevainen, impulsiivinen, onneton ja mahdollisesti sitoutumiskyvytön. Tämä tekee sut soveltumattomaksi muuhun kuin lyhyeen hauskanpitoon. En tiedä, mikä ongelma on kyseessä kun et siitä mitään puhu - etkä ehkä tiedä itsekään - mutta hoita pääsi kuntoon niin muutkin osat susta kelpaa kyllä. Ja kun et ole onneton, et ehkä koe miestä niin kauheasti tarvitsevasikaan.
Miehet vaan panee mua. Miksi? Mammat selittäkää.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku ongelma, jonka takia olet levoton, ailahtelevainen, impulsiivinen, onneton ja mahdollisesti sitoutumiskyvytön. Tämä tekee sut soveltumattomaksi muuhun kuin lyhyeen hauskanpitoon. En tiedä, mikä ongelma on kyseessä kun et siitä mitään puhu - etkä ehkä tiedä itsekään - mutta hoita pääsi kuntoon niin muutkin osat susta kelpaa kyllä. Ja kun et ole onneton, et ehkä koe miestä niin kauheasti tarvitsevasikaan.
Saatat olla oikeassa. Kiitos tästä analyysistä. t. ap
Hengitys haisee? Käy tarkastuttamassa hampaasi.
Ai että miehet lopettaa naisille juttelun, kun nainen on 42v? Mistä muut vanhemmat naiset sitten löytää kumppaneita?
Ehkä olet tosi kaunis? Tai sitten sulla joku yllättävä piirre kuten möreä ääni.
Eiköhän tuo selviä kun vaan kysyt joltain pakenijalta.
Kukaan ei halua parisuhteeseen onnettoman ihmisen kanssa.
Saatat olla liian hyökkäävänoloinen ja pelottava. Kaverilla on sama tilanne ja pukeutuu kokopunaiseen, meikkaa vielä punaisilla sävyillä ja tummat kulmat. Kuulostaa ehkä tyhmältä mutta vaisto oikeasti sanoo että tuo on vaarallinen. Ihmisenä on kuitenkin ihan sydämellinen, joskin saattaa myös puheissa käydä hyökkääväksi.
Jos sulla on sellanen ääni, et korviin sattuu 😕
Mene tapaamaan miehiä livenä baareihin.
Tinderhän on täynnä lähinnä nuoria. Ne muutamat keski-ikäiset miehet siellä ovat varmaan ihmissihdeongelmaisia tai luulevat saavansa paljon nuoremman naisen.
En mennyt itse tinderiin vaan iskin miehen live-elämästä 42-vuotiaana toissavuonna. Paljon normaalimpaa ja kätevämpää.
Tapahtuuko tämä siis ennen kuin olette tavanneet, vai vasta ekan livetapaamisen jälkeen? Peukalosääntönä kannattaa odottaa miehen tapaamisehdotusta tinderissä. Monet haluavat vain kirjoitella, ne jotka oikeasti haluavat tavata, ehdottavat sitä kyllä pikaisesti itse. Noille kirjoittelijoille on turha tapaamisia ehdotella.
Tinderistä luovuin jo kokonaan, ei kiinnostaneet ne kirjoittelijat siellä. Olivat mua vanhempia miehiä, joten erikoista, jos mun ikä olisi ollut esteenä. Ei mitään pelimiehiä, ihan perusheppuja. En tavoittele kuuta taivaalta miesten suhteen.
Nämä pakenijat ovat miehiä, jotka jostain syystä tunnen ja joille juttelen ystävällisesti, en erityisesti yritä flirttailla. Jos baarissa joku osoittaa mielenkiintoa tai haluaa jutella, juttelen takaisin. Olen luonteeltani aika ystävällinen ja avoin. Ja miehet näyttää ahdistuneilta ja siltä, että haluavat pakoon.
Harrastuksessa tapasin kivan miehen, vaikutti kiinnostuneelta, mutta nyt vain tervehtii iloisesti, eikä tule juttelemaan. Itse en mene, koska tulisi taas lunta tupaan. Mies on katsellut mua kaukaa aiemmin, ja kun luonteva yhteys syntyi, ei tapahdu mitään. On ollut jostain asioista yhteydessä meilillä ja meilit ovat lyhyitä ja asiallisia.
t. ap
Ja kiitos vastauksista, kaikki näkemykset huomioin!
Vierailija kirjoitti:
42v tinderissä?
😳
Ei ole mitenkään epätavallinen ikä.
Lopeta miesten tai miehen etsiminen kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Hengitys haisee? Käy tarkastuttamassa hampaasi.
Tinderissäkin?
Emt.