Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet pakenee mua, miksi? Mammat selittäkää!

Vierailija
26.02.2018 |

En ymmärrä yhtään. ensin saan esim. Tinderissä viestejä, mutta kun pitäisi tavata, ei miehet halua. Viestittely kyllä jatkuu.
Jos olen ulkona, saan huomiota ja flirttailua, mutta jos osoitan vastakaikua, miehet katoaa. Mistä tämä johtuu? Jos juttelen jonkun kanssa ystävällisesti, miehet näyttävät läinnä kauhistuneilta. Itsetunto on aivan murskana. Olen 42 v, mielestäni ihan nätti ja hoikka. Olen ollut pitkässä parisuhteessa.
Tuntuu kuin miehet suorastaan karttaisivat minua. En ole pommittaja tai muuten riipustaudu. Auttakaa!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emt.

Vierailija
2/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on joku ongelma, jonka takia olet levoton, ailahtelevainen, impulsiivinen, onneton ja mahdollisesti sitoutumiskyvytön. Tämä tekee sut soveltumattomaksi muuhun kuin lyhyeen hauskanpitoon. En tiedä, mikä ongelma on kyseessä kun et siitä mitään puhu - etkä ehkä tiedä itsekään - mutta hoita pääsi kuntoon niin muutkin osat susta kelpaa kyllä. Ja kun et ole onneton, et ehkä koe miestä niin kauheasti tarvitsevasikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan panee mua. Miksi? Mammat selittäkää.

Vierailija
4/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on joku ongelma, jonka takia olet levoton, ailahtelevainen, impulsiivinen, onneton ja mahdollisesti sitoutumiskyvytön. Tämä tekee sut soveltumattomaksi muuhun kuin lyhyeen hauskanpitoon. En tiedä, mikä ongelma on kyseessä kun et siitä mitään puhu - etkä ehkä tiedä itsekään - mutta hoita pääsi kuntoon niin muutkin osat susta kelpaa kyllä. Ja kun et ole onneton, et ehkä koe miestä niin kauheasti tarvitsevasikaan.

Saatat olla oikeassa. Kiitos tästä analyysistä. t. ap

Vierailija
5/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa olla sun ikä...

Vierailija
6/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitys haisee? Käy tarkastuttamassa hampaasi.

Vierailija
7/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että miehet lopettaa naisille juttelun, kun nainen on 42v? Mistä muut vanhemmat naiset sitten löytää kumppaneita?

Vierailija
8/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet tosi kaunis? Tai sitten sulla joku yllättävä piirre kuten möreä ääni.

Eiköhän tuo selviä kun vaan kysyt joltain pakenijalta.

Vierailija
9/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei halua parisuhteeseen onnettoman ihmisen kanssa.

Vierailija
10/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat olla liian hyökkäävänoloinen ja pelottava. Kaverilla on sama tilanne ja pukeutuu kokopunaiseen, meikkaa vielä punaisilla sävyillä ja tummat kulmat. Kuulostaa ehkä tyhmältä mutta vaisto oikeasti sanoo että tuo on vaarallinen. Ihmisenä on kuitenkin ihan sydämellinen, joskin saattaa myös puheissa käydä hyökkääväksi.

Vierailija
11/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on sellanen ääni, et korviin sattuu 😕

Vierailija
12/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tapaamaan miehiä livenä baareihin.

Tinderhän on täynnä lähinnä nuoria. Ne muutamat keski-ikäiset miehet siellä ovat varmaan ihmissihdeongelmaisia tai luulevat saavansa paljon nuoremman naisen.

En mennyt itse tinderiin vaan iskin miehen live-elämästä 42-vuotiaana toissavuonna. Paljon normaalimpaa ja kätevämpää.

Vierailija
13/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko tämä siis ennen kuin olette tavanneet, vai vasta ekan livetapaamisen jälkeen? Peukalosääntönä kannattaa odottaa miehen tapaamisehdotusta tinderissä. Monet haluavat vain kirjoitella, ne jotka oikeasti haluavat tavata, ehdottavat sitä kyllä pikaisesti itse. Noille kirjoittelijoille on turha tapaamisia ehdotella.

Vierailija
14/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

42v tinderissä?

😳

Vierailija
15/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistä luovuin jo kokonaan, ei kiinnostaneet ne kirjoittelijat siellä. Olivat mua vanhempia miehiä, joten erikoista, jos mun ikä olisi ollut esteenä. Ei mitään pelimiehiä, ihan perusheppuja. En tavoittele kuuta taivaalta miesten suhteen.

Nämä pakenijat ovat miehiä, jotka jostain syystä tunnen ja joille juttelen ystävällisesti, en erityisesti yritä flirttailla. Jos baarissa joku osoittaa mielenkiintoa tai haluaa jutella, juttelen takaisin. Olen luonteeltani aika ystävällinen ja avoin. Ja miehet näyttää ahdistuneilta ja siltä, että haluavat pakoon.

Harrastuksessa tapasin kivan miehen, vaikutti kiinnostuneelta, mutta nyt vain tervehtii iloisesti, eikä tule juttelemaan. Itse en mene, koska tulisi taas lunta tupaan. Mies on katsellut mua kaukaa aiemmin, ja kun luonteva yhteys syntyi, ei tapahdu mitään. On ollut jostain asioista yhteydessä meilillä ja meilit ovat lyhyitä ja asiallisia.

t. ap

Ja kiitos vastauksista, kaikki näkemykset huomioin!

Vierailija
16/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

42v tinderissä?

😳

Ei ole mitenkään epätavallinen ikä.

Vierailija
17/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta miesten tai miehen etsiminen kokonaan.

Vierailija
18/18 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hengitys haisee? Käy tarkastuttamassa hampaasi.

Tinderissäkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi