Mistä huomaat, että miehen kiinnostus hiipuu jo viesteissä?
Kommentit (5)
juuri nuo yllä olevat vastaukset, varsinkin se että ei kysy mitään. silloin annan miehelle vuorokauden aikaa laittaa viestiä, jos ei kuulu mitään, poistan tinder-deitin. miehetkin pelaa omia pelejään, niin en jää odottelemaan.. kyllä se oikea osaa laittaa viestiä ja löytää minulle aikaa, ja silloin minunkin kannattaa häneen satsata. niin sanotusti idioottikiintiö on jo täynnä.
Kun sanoi, ettei kyllästy minuun ikinä, koska olen niin yllätyksellinen.
Viestit harvenee ja lyhenee. En tuossa vaiheessa enää itsekään tee lähestymisiä.
Joskus on ollut miehiä, joihin kyllästyn ja siinä vaiheessa poistan yhteystiedot. Jotenkin on yleensä molemminpuolista se kiinnostus tai sitten ei ole. Vaistoan herkästi, missä mennään.
Vierailija kirjoitti:
juuri nuo yllä olevat vastaukset, varsinkin se että ei kysy mitään. silloin annan miehelle vuorokauden aikaa laittaa viestiä, jos ei kuulu mitään, poistan tinder-deitin. miehetkin pelaa omia pelejään, niin en jää odottelemaan.. kyllä se oikea osaa laittaa viestiä ja löytää minulle aikaa, ja silloin minunkin kannattaa häneen satsata. niin sanotusti idioottikiintiö on jo täynnä.
Jos olisit mies, olisit saanut av-raadilta jo läksytyksen miten niitä tintsuviestejä nyt ei todellakaan edes joka päivä tule tsekattua ja sun pitäisi vaan venailla sitä vastausta maailman tappiin saakka.
Ei vastaa.
Vastaa viiveellä ja lyhyin vastauksin esim. peukun kuvalla tai joo, heh.
Ei kysy sulta mitään.
Ei ota oma-aloitteisesti yhteyttä