Nautin jo puolisoni jättämisestä
Olen päättänyt erota puolisostani koska minua ei ole arvostettu vuosiin. Odotan jo innolla että parin kuukauden päästä olen omassa kodissa ilman perässä raahattavaa ankeuttajaa joka vaan valittaa. Meillä on avioehto ja melkein kaikki omaisuus on minun. Tunnen vahingoniloa kun puoliso huomaa mitä kaikkea on menettänyt kun minä, autoni, telkkarini, stereoni, lamppuni, kattilani yms lähdemme. Saa vihdoin jotain mistä oikeasti valittaa kun kukaan ei enää tiskaa ja ei ole autoa jolla liikkua.
Kommentit (7)
Aivan oikein. Toivottavasti vielä et ilmoita mitään lähdöstäsi ennen kuin on muuttoauto pihassa. Inhoan tollaisia siipeilijöitä.
Ai niin ja kesämökkini lähtee myös! Siinähän miettii missä grillais kesällä. Olen myös järjestänyt kaikki lomamatkat, ravintolaillalliset ja museoreissut, joten aika tylsää elämää saattaa olla luvassa.
Paljastuit sitten kirjoittamasi perusteella perusilkeäks pirttihirmuks, jota tuskin kukaan jää kaipaamaan.
Kyllä varmaan harmittaa. Kattiloitakin on niin vaikeaa korvata.
Voisi olla mun kirjoitukseni:) Juuri tässä mietin jäänkö tähän kulissiin rahan takia vai lähdenkö omilleni.
Ei mulla sinänsä ole paha olla, mies kohtelee hyvin arjessa - hoitaa osuutensa kotitöistä, hoitaa lapsen, tekee paljon töitä että meillä on rahaa isoon taloon ja matkoihin. Mulla on käyttöoikeus tileihin joten mikäs tässä ollessa. Siirrän samalla rahaa omaan jemmaan kaiken varalta.
Mutta kuvittelee etten mä huomaa mitä hän tekee selän takana. Pettää, runkkaa mieluummin kuin rakastelee jne. Vaikka noista asioista on monta kertaa puhuttu ja aina sanoo ettei koskaan enää. Ei mun vaisto ole vielä kertaakaan ollut väärässä. En omista miestäni joten ei mua se runkkaaminen tms haittaa niin kauan kuin ei ole minulta pois. Näin sovittiin kun aloimme olemaan yhdessä. Nyt (jo aikaa sitten) hän on pettänyt osuutensa sopimuksesta - se vituttaa. Minä saan seksiä ehkä kuukauden välein eikä sekään ole erityisen tyydyttävää.
Juuri tässä katselen tältä alueelta sopivia n 100m2 rivareita, minkähänlaisen sitä ostaisi itselleen:)
Pysytelkää kuitenkin puheväleissä.