huonosti käyttäytyvä mies
Aaarrhh! Miehestäni on tullut ällöttävä vuosien varrella, enkä millään osaa keksiä t,ekosyytä eroon, etten häntä kuitenkaan nyt loukkaisi kamalasti. Pelkään että oksennan kaikki inhoni, jos avaan suuni.
Hän siis piereskelee avoimesti missä vaan ja jos kukaan ei huomaa, pitää sanoa isoon ääneen "oho!"
Hän myös puhuu ruoka suussaan aina. Siis jos lapsia tai ketä vaan on pöydän ääressä, lusikallinen suuhun ja vasta sitten alkaa keskustelu.
Hän kaivaa muniaan, ei pese käsiään, kuin saunassa käydessään. '. Jos tiputtaa ruokaa tai juomaa laittialle, kuivaa sen kyllä SUKALLAAN nopeasti pyyhkäisemällä!
Kommentit (8)
Hyi saatana. Pamauta päin naamaa, että nyt loppuu sikailu! Sanot suoraan, että sinua OKSETTAA hänen käytöksensä eikä tuo ole hyvä suhteen jatkon kannalta...
no mitä sitä nyt ilimoja piätellä. Ja se ruoka on jo pilalla kun maahan putoaa niin sama kai se jos sukalla poimii. Ja Kiinassa tai jossain on kohteliasta mussuttaa ruokaa, on merkkinä että ruoka on hyvää.
Ai niin olen kyllä sanonut. mutta jotenkin tuntuu huonolta syyltä eroon. Pitäisi olla "oikea ongelma" ALkoholi, pahoinpitely tms. Sehän se syy oikeasti olisi, ällöttävä käytös.
Kun ihmisillä on isompiakin ongelmia ja minä en kestä tuollaista...
Lähinnä nyt siis oksettaa tuollainen munien rapsuttelu ja piereskely täysin estoitta....
t. 2
Eli oksettaa asua samassa taloudessa miehen kanssa, joka luulee teidän olevan läheisiäkin? Olitko sitä vaihetta koskaan ajatellut, että saatatte joutua toistenne perseitä pesemään vielä, ennen kuin aika teistä jättää? Jos et pieruakaan kestä tai munien kaivelua, niin mitä oikein teet parisuhteessa? Mitä teidän vuoteessa tapahtuu?
Olen muuten sitten nainen. Rapsutan häpyhuulia, jos ne kutisevat. Sukilla pyyhintää en kyllä hyväksyisi, turha sitä evästä on levittää pitkin kämppää.
Onko ”miehen” nimi sattumoisin Wagner?
Minä olen tuollainen, mutta olen suhteellisen komea joten saan oikeuden toimia noin.
Jos olisin läski ja kalju niin en tietenkään tekisi noin sillä se ärsyttäisi liikaa monia.
Sanot suoraan ja sillä siisti!