Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihminen jolla on todella huono itsetunto ei kykene tekemään seksialoitteita edes pitkässä suhteessa koskaan.

Vierailija
25.02.2018 |

Oletteko samaa vai eri mieltä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Mutta huono itsetunto ei ole mikään pysyvä olotila, vaan se riippuu eri asioista.

Itselläni on hyvä itsetunto, teen aloitteita ja on ihan normaalia, että otan vetovastuun seksissä kokonaan. Kroppani ei ole kaikkein upein, mutta se ei näytä miestäni haittaavan ollenkaan, vaan hän keskittyy täysin nauttimaan. Samoin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, itse en ainakaan oikein pysty koska minulla on huono itsetunto ja pelkään torjuntaa. Vaikka poikaystävä on sanonut että olisi ihanaa jos tekisin aloitteita en silti uskalla koska pelkään että se torjuisi minut koska olen niin huono seksissä. Järjetöntä mutta en oikein pääse tästä ajattelusta eroon.

Vierailija
4/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nykyään ilkeetä kun kaikista piirteistä täytyy huudella. Antakaa muiden olla ja olkaa armollisia! Onko teistä pois jos joku on ujo tai herkkä?

Vierailija
5/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en huonoitsetuntoisena päädy edes mihinkään parisuhteeseen, että se siitä väitteestä sitten.

Vierailija
6/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on satojatuhansia tässä maassa ja se kulkee nimellä nainen.

Vierailija
7/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitäisi olla parempi itsetunto, sanoo moni, tiedän sen itsekin. Olen laiha, näkyvät vatsalihaksetkin löytyy(ei liikaa). Silti synnytyksen jälkeen aivoissa tapahtui jotain ja häpeän itseäni jopa omalle aviomiehelle.

Vierailija
8/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huohfggh kirjoitti:

On nykyään ilkeetä kun kaikista piirteistä täytyy huudella. Antakaa muiden olla ja olkaa armollisia! Onko teistä pois jos joku on ujo tai herkkä?

Minä ainakin annankin. Olen itseni herra ja syön niin paljon suklaata kuin haluan.

Vierailija
9/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään istahdin mieheni naamalle varoittamatta.

ei ole häävi itsetunto

Vierailija
10/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole samaa mieltä. 

Mulla on huonohko itsetunto, mutta se ei näy ainakaan seksialoitteiden määrässä. 

Vierailija
11/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, itse en ainakaan oikein pysty koska minulla on huono itsetunto ja pelkään torjuntaa. Vaikka poikaystävä on sanonut että olisi ihanaa jos tekisin aloitteita en silti uskalla koska pelkään että se torjuisi minut koska olen niin huono seksissä. Järjetöntä mutta en oikein pääse tästä ajattelusta eroon.

Eikö tuo ole jo silkkaa typeryyttä? Mitä häviät, jos sanot sille poika ystävällesi hyvänä rauhallisena hetkenä, että sinun tekisi mieli? Tai jos et uskalla sanoa mitään, niin menet kainaloon ja alat hyväilemään pojua? Miten ihmeessä teidän seksi edes onnistuu, jos se kerran on sinulle niin helvatun vaikeaa...? Oikeastiko vain makaat silmät kiinni ja poikaystäväsi tulee tyydyttämään itsensä sinulla? Avaa vähän tuota asiaa, mielenkiinnolla odotan.

Terv. Halukas nainen

Vierailija
12/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pitäisi olla parempi itsetunto, sanoo moni, tiedän sen itsekin. Olen laiha, näkyvät vatsalihaksetkin löytyy(ei liikaa). Silti synnytyksen jälkeen aivoissa tapahtui jotain ja häpeän itseäni jopa omalle aviomiehelle.

Just joo.

Vierailija
13/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsetuntoa on eri lajeja.

Joku jonka seksuaalinen itsetunto on kohdallaan saattaa olla vaikke työasioissa onnettoman arka jne.

Vierailija
14/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ainakaan tee edes mieli seksiä miehen kanssa ainakaan niin paljon että haluaisin tehdä aloitteen, masturbointi on henkisesti niin paljon turvallisempaa, torjunta ei ole mahdollisuus ja säästyy nöyryytykseltä varmasti. Ap

Vierailija
15/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole jo silkkaa typeryyttä? Mitä häviät, jos sanot sille poika ystävällesi hyvänä rauhallisena hetkenä, että sinun tekisi mieli? Tai jos et uskalla sanoa mitään, niin menet kainaloon ja alat hyväilemään pojua? Miten ihmeessä teidän seksi edes onnistuu, jos se kerran on sinulle niin helvatun vaikeaa...? Oikeastiko vain makaat silmät kiinni ja poikaystäväsi tulee tyydyttämään itsensä sinulla? Avaa vähän tuota asiaa, mielenkiinnolla odotan.

Terv. Halukas nainen

Niinhän mä sanoin että tää on järjetöntä. Kyllä mä olen ihan mukana seksissä silloin kun poikaystävä tekee aloitteen, en makaa silmät kiinni lahnana. No, olen mä ehkä kerran-kaksi tässä reilun kahden vuoden aikana tehnyt pienen aloitteen.

Vierailija
16/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta... :(

Vierailija
17/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mutta huono itsetunto ei ole mikään pysyvä olotila, vaan se riippuu eri asioista.

Itselläni on hyvä itsetunto, teen aloitteita ja on ihan normaalia, että otan vetovastuun seksissä kokonaan. Kroppani ei ole kaikkein upein, mutta se ei näytä miestäni haittaavan ollenkaan, vaan hän keskittyy täysin nauttimaan. Samoin minä.

Et taida nyt tajuta ongelmaa mistä on kyse.

Sitten olisit jotenkin kartalla kun miehesi kieltäytyisi seksistä yhdeksän kertaa kymmenestä. 

Vierailija
18/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Halukas nainen

Etköhän ole joku puutteessa riutuva pervo?

Vierailija
19/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv. Halukas nainen

Etköhän ole joku puutteessa riutuva pervo?

Mikäs sinä olet? Katkera ruma neitsykäinen, joka ei kelpaa kenellekään? En ole puutteessa ja en ole pervo, vaan ihan normaali pitkässä hyvässä parisuhteessa oleva aikuinen nainen, joka ei häpeä itseään. Meitä samanlaisia on hyvin paljon.

Vierailija
20/20 |
25.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida nyt tajuta ongelmaa mistä on kyse.

Sitten olisit jotenkin kartalla kun miehesi kieltäytyisi seksistä yhdeksän kertaa kymmenestä. 

Jaaha, vastaukseni oli liikaa jollekin mielensä pahoittajalle. No, jaxuhalit sinnekin, onneksi en ole teidän kaltainen. :)