Nyt oon sitten raskaana, keskeytystä yhdynnästä
Olen itse pitänyt tätä aika luotettavana ehkäisynä. 12v. 3 suhdetta takana, pitkiä enkä koskaan oo tullut raskaaksi. Nykyisen miehen kanssa ei sitten toiminut. Teille jotka pidätte sitä idioottivarmana keinona niin halusin kertoa. Mies ei ollut lähelläkään laukeamista ja tässä sitä ollaan.
Kommentit (50)
Meinaatko keskeyttää myös raskautesi?
Kävipä huono tuuri. Kuulut johonkin 0,1 % joukkoon sitten.
Itsekin olen käyttänyt ko. ehkäisymuotoa kymmenen vuotta, muutaman eri kumppanin kanssa eikä vahinkoa ole ikinä käynyt. Ja aina muuten olen tullut raskaaksi ekasta kierrosta, kun keskeytetty on lopetettu.
Ja moni on tullut raskaaksi pillereistä, kierukasta tai jopa sterilisaatiosta huolimatta.
Mikään ehkäisy ei ole 100% varma.
Keskeytettyä ei missään tapauksessa kannata käyttää, jos ei ole valmis raskauteen.
Juu mullakin toimi 12 vuotta 3 eri suhteessa.
Ei kai kukaan täysjärkinen pidä sitä ehkäisykeinona?*kuolee nauruun*
Vierailija kirjoitti:
Itsekin olen käyttänyt ko. ehkäisymuotoa kymmenen vuotta, muutaman eri kumppanin kanssa eikä vahinkoa ole ikinä käynyt. Ja aina muuten olen tullut raskaaksi ekasta kierrosta, kun keskeytetty on lopetettu.
Mistä vedit tuon 0,1 %:n? Keskeytetyssä yhdynnä se prosentti on kyllä paljon suurempi, muutaman prosentin luokkaa.
Mutta onnittelut ap:lle tulevasta vauvasta.
Vierailija kirjoitti:
Se on lähes yhtä varma oikein käytettynä kuin pillerit. Etenkin, jos nainen tunnistaa ovulaationsa ja näinä päivinä vielä lisäksi vältellään seksiä.
Moni käyttää ja hyvin toimii. Mikään ehkäisy ei tietenkään ole täysin varma.
0/5, vasta oli sama aloitus täällä.
Ei monikaan mies pysty vetäytymään ulos kun vauhti kasvaa, ei vaan pysty. Se on ihmisen biologiaan rakennettu ominaisuus että lasti on saatava perille.
Miksi keskeytitte? Olisit vaan huuhdellu alapääsi painepesurilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun ap:n mies kuuluu 40% miehistä, niihin joilla touhutipoissa on siittiöitä. Linkki tutkimukseen löytyy Googlella (scholar), tässä linkki laiskoille: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3564677/
Miksi käytitte moista keskeytetty yhdyntä keinoa? On olemassa paljon parempikin ehkäisykeino.
Se nimi on "ei ollenkaan yhdyntää". Toimintavarmuus 100 %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on lähes yhtä varma oikein käytettynä kuin pillerit. Etenkin, jos nainen tunnistaa ovulaationsa ja näinä päivinä vielä lisäksi vältellään seksiä.
Moni käyttää ja hyvin toimii. Mikään ehkäisy ei tietenkään ole täysin varma.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3564677/
Ei riipu vain naisesta (lisäksi ovulaatio voi sekoilla pienistäkin asioista). Jos mies kuuluu noihin 40%:iin niin saa ostella vauvanvaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi käytitte moista keskeytetty yhdyntä keinoa? On olemassa paljon parempikin ehkäisykeino.
Se nimi on "ei ollenkaan yhdyntää". Toimintavarmuus 100 %.
Emme ole seksivammasia pääkopasta.
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Luotettava ehkäisy?
"Aika luotettava" kirjoitti aloittaja. Ja niinhän tuon kyllä pitäisi olla tilastojen mukaan, joten turha irvailla.
Meillä oli keskeytetty tai varmat päivät vuoden käytössä ja raskaaksi tulin (siis vuoden kohdalla). No, tein abortin ja opin sitten. En halunnut hormoneja kroppaani.
Onnea! Luotettava ehkäisy?