Te, jotka uhositte vaihtavanne pankkia Nordean tunnuslukulistojen poistumisen takia
kai olette jo vaihtaneet? Mihin pankkiin vaihdoitte? Saitteko uudesta pankista samanlaisen ihanan muoviläpyskän, jonka luvattiin säilyvän käytössä maailman tappiin saakka? Itkikö Nordean virkailija, kun lakkautitte tilinne?
Kommentit (22)
Niin naurettavaa perseilyä tuo uhittelu. Tunnuslukusovellus on yksi parhaista keksinnöistä, ei ole mitään ..ttumaisempaa kuin se perkeleen pahviläpyskä.
Miksi tuo on jollekin niin suuri juttu?
Nordean tunnuslukulistat eivät ole vielä poistuneet. Eikä niitä edes voi poistaa, koska sen jälkeen ei onnistu enää puhelimen vaihtaminen koska tunnuslukuappia ei ole mahdollista aktivoida ilman tunnuslukukorttia.
Vierailija kirjoitti:
Nordean tunnuslukulistat eivät ole vielä poistuneet. Eikä niitä edes voi poistaa, koska sen jälkeen ei onnistu enää puhelimen vaihtaminen koska tunnuslukuappia ei ole mahdollista aktivoida ilman tunnuslukukorttia.
Ja höpö höpö.
Olen vaihtanut puhelinta.
Nordean chatista saa tarvittavat tiedot uuden puhelimen Nordea sovellukseen.
Vaihdoin kun dordea velotti 7,50 joka kuukausi siitä että olen asiakas.
Eipä ole kukaan sitten kuitenkaan tainnut vaihtaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin kun dordea velotti 7,50 joka kuukausi siitä että olen asiakas.
Tästä syystä itsekin olen miettinyt vaihtoa. Tunnuslukusovellus sitävastoin on ollut käytössä jo pitkään, ja on todella hyvä.
Vierailija kirjoitti:
kai olette jo vaihtaneet? Mihin pankkiin vaihdoitte? Saitteko uudesta pankista samanlaisen ihanan muoviläpyskän, jonka luvattiin säilyvän käytössä maailman tappiin saakka? Itkikö Nordean virkailija, kun lakkautitte tilinne?
Miksi pitää aloittaa uusi ketju asiasta?
Onko tosiaan niin sydämen asia sulle vaihtoiko joku pankkia?
Hankala käsittää.
Mutta toiset ovat vähän yksinkertaisia.
Lakkautin Stockmannin luottokortin ja sitä myötä tilin Nordeassa, kun tuli tunnuslukumuutos. En käyttänyt Nordean tiliä muuhun kuin Stockan korttiin, joten jokseenkin turha tili. Itse en saanut tunnuslukusovellusta lainkaan toimimaan mobiilissa ennen tilin lakkauttamispäätöstä.
Muut tilit ja luottokortit Handelsbankenissa ja firman luottokorttitili toisaalla. Handelsbankenissa pahvinen tunnuslukutaulukko, toteutus vaan huomattavasti fiksumpi mitä Nordealla oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala käsittää.
Eihän tämä ole mikään "uusi ketju aiheesta". Edellinen ylipitkä ketju koski tunnuslukujen poistumista, tässä taas aloittaja haluaa tietää, ovatko ihmiset vaihtaneet pankkia, ja mitä uudella pankilla on ollut tarjota sellaista, mitä Nordealla ei ole. ;)
Yksi ihminen kertoo vaihtaneensa Säästöpankkiin, eikä hänkään kerro, minkälaisen ikuisen tunnuslukuläpyskän sieltä sai. Muut taisivat olla vaan leuanlouskuttajia. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankala käsittää.
Eihän tämä ole mikään "uusi ketju aiheesta". Edellinen ylipitkä ketju koski tunnuslukujen poistumista, tässä taas aloittaja haluaa tietää, ovatko ihmiset vaihtaneet pankkia, ja mitä uudella pankilla on ollut tarjota sellaista, mitä Nordealla ei ole. ;)
Kumpi ketju onkaan sitten turhempi?
Annan vinkin: Lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ihminen kertoo vaihtaneensa Säästöpankkiin, eikä hänkään kerro, minkälaisen ikuisen tunnuslukuläpyskän sieltä sai. Muut taisivat olla vaan leuanlouskuttajia. :D
Toiset ihmiset toimivat, eivätkä vain raportoi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo on jollekin niin suuri juttu?
Tottakai kun se sinulle käy, niin ilman muutahan se käy muillekin. Itselläni on tuo tunnuslukusovellus, mutta ymmärrän hyvin, ettei se käy kaikille. Tuosta edellisestä ketjusta voi katsoa hyvin esimerkkejä.
Meidän perheessämme vain miehellä on Nordeassa tili. Äitinsä joskus sinne perustanut. Yritettiin lopettaa jo pari vuotta sitten, mutta ei voi, kun miehellä on vielä opintolaina Nordeassa. No, mitään rahaa ei ole siinä pankissa liikkunut enää useampaan vuoteen, ainoastaan maksetaan sitä lainaa sieltä pois, mutta heti kun se on maksettu, nokka kohti OP:ta miehelläkin.
Käytän edelleen sitä läpyskää. Onpahan tietoturva edes jotenkin omissa käsissä. Jos ilmoittavat, että on pakko siirtyä käyttämään sovellusta, ilmoitan vastaavasti itse, että on pakko siirtyä toisen pankin asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin Säästöpankkiin.
Onnea 😂. Itse vaihdoin säästöpankista nordeaan, koska säästöpankki veloitti jokaisesta verkkossa maksetusta laskusta vielä erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Höpölöpö. Kyllä sen voi aktivoida uuteen puhelimeen monella eri tavalla :D
Danske Bankissa on muoviläpyskät. ;)