Mitä käy jos ottaa Zopinoxia ja viinaa?
Kommentit (13)
Helvetillinen sekavuus ennen sammumista.
Saattaa vaikka soittaa jollekin vuosien takaiselle ihastukselle avautumispuhelun tai postata itsestään paljastelukuvia nimen kanssa johonkin.
Ei ikinä ryynikännejä. Aivan sekaisin, totaalinen muistamattomuus seuraavana päivänä, eikä mitään järkeä päässä. Helposti voi olkaa esim. Väkivaltainen ja voi sattua tosi hassusti.
Varmaan käyttää lääkkeitä ja viinaa, eli on jonkin tason sekakäyttäjä..?
Päinvastoin, tulee ihana olo, kaikki näyttää hyvältä. Kannattaa kokeilla. Ainakin minulla toimii.
Höpö höpö... miljoona kertaa puolikkaan zopinoxin ottaneena, pohjalla pari lasia punkkua ja punkkulasi vielä kesken, niin yhdistelmästä nukahdat "varoittamatta".
T. Sen saman miljoona kertaa nojatuolista aamuyöllä heränneenä.
Aika olennaista on se, paljonko niitä lääkkeitä otat. Yksi tai kaksi zopinoxia viinan kanssa johtaa nopeaan sammumiseen, isompi määrä sekoiluun ennen sammumista ja vielä isompi määrä alkoholin kanssa voi johtaa ihan kuolemaankin. Tosin todennäköisemmin heräät silloinkin omasta oksennuksestasi helvetinmoisen pahassa olossa ja väsyneenä.
No mä näin ainakin olemattomia, luulin puhuvani usean henkilön kanssa vaikka paikalla oli vain lisäkseni yksi henkilö.
Lisäksi huone muuttui erilaiseksi, en edes tiennyt että olen vain kotonani.
Luulin nukkuneeni vaikka olinkin kuulemma ollut koko ajan hereillä.
Ja kaikkea muuta.
Älä kokeile.
Edit: kyseessä oli Imovane. Samaa tavaraa kuitenkin.
Yleensä tulos on se, että sammuu lähes samantien. Sitten nukkuu kuin tukki ja herätessä sitten palkkiona viisaasta teosta on karmiva krapula + kuset ja paskat housuissa. Suosittelen.