Perhe-elämä on tuhonnut persoonani, elämönhaluni ja seksuaalisuuteni
En oikeasti jaksa lähes jatkuvaa lasten läsnäoloa ja kaikkea mikä tähän pakettiin kuuluu. Nytkin olen toipumassa migreenistä taas. Ja lasten äänet leikkaavat kuin sirkkeli hermojani.
Kommentit (9)
Hae migreenilääkkeet. Ne ovat nykyään tehokkaita. Lapsista nyt on turha enää purnata kun ne on kerran tehty.
Ymmärrän, siksi me tehdään valintoja. Olisi varmaan kannattanut miettiä pari kertaa?
Vain sinulla on nyt ongelma ja se on migreeni. Hoida se ja sitten mieti onko kiukuttelusi oikeasti tarpeen. Toivottavasti et ole mennyt rähisemään perheellesi migreenisi takia.
Vierailija kirjoitti:
En oikeasti jaksa lähes jatkuvaa lasten läsnäoloa ja kaikkea mikä tähän pakettiin kuuluu. Nytkin olen toipumassa migreenistä taas. Ja lasten äänet leikkaavat kuin sirkkeli hermojani.
Järjestä omaa aikaa, etenkin jos perheeseen kuuluu myös lasten toinen vanhempi. Migreenin iskiessä saan olla ihan rauhassa, koska puolisoni tietää kärrätä kersat pihalle ja pizzalle.
Eikoo mahtavaa?
Elämä on niitä valintoja.
Myönnä että se ei ole perhe-elämä, eikä lapset, vaan sun mies, joka on syypää. Hän ei tee mitään jotta sinä saisit olla nainen ja ihminen. Olet pelkkä äiti.
Näin lapsena jo, että äidilleni kävi tämä sama hallitsevan ja läheisriippuvaisen isäni kanssa. Hän kadotti itsensä ja elämänsä kokonaan. Sen vuoksi katson tarkkaan, kenen kanssa alan suhteeseen.
Ihmisillä voi olla erilaisia yliherkkyyksiä koville äänille. Migreeni nyt varsinkin on paha. Tätä ei ymmärrä sellaiset ihmiset, jotka mielellään ovat melun keskellä.
Sitten kun lapset kasvavat, ja metelöivät vähemmän, niin helpottaa. Jos ei mikään muu auta, niin ero, jossa lapset vuoroviikoin molemmilla vanhemmilla, auttaa varmasti. Saat yhden viikon toipua rauhassa. Ihmiset on erilaisia, ja heillä on erilaiset tarpeet. Tämän olen itsekin kantapään kautta oppinut.
No eiks se sitte oo se migreeni, eikä lapset..